Το χείριστον δια τους μάγους, μάγισσες, μέντιουμ και τους πηγαίνοντας σ’ αυτούς είναι ότι οι δυστυχείς χάνουν την Βασιλεία του Θεού, την οποία ο Θεός είχε ετοιμασμένη και δι’ αυτούς προ καταβολής κόσμου.
Ποιος το βεβαιώνει αυτό; Εκείνος ο οποίος μόνος πήγε ζωντανός στον Παράδεισο: Ο ουρανοβάμων Παύλος: «Φανερά δε εστι, λέγει, τα έργα της σαρκός ατινά εστι…. ειδωλολατρία, φαρμακεία,… ά προλέγω υμίν, καθώς και προείπον, ότι οι τα τοιαύτα πράσσοντες, Βασιλείαν Θεού ού κληρονομήσουσιν» (Γαλ. Ε’ 19).
Έξω λοιπόν από την Βασιλεία του Θεού οι μάγοι, έξω οι μάντεις, έξω τα μέντιουμ, έξω οι χαρτορίχτρες, έξω οι καφεντζούδες, έξω τα κολασμένα γραΐδια, που δένουν τα ανδρόγυνα, έξω όσοι στις αρρώστειες τους τρέχουν στους μάγους, στις μάγισσες και τα μέντιουμ, έξω όλοι όσοι μεταχειρίζονται μαγικά. Έξω, όλοι έξω, διότι δεν είναι άξιοι, καθώς λέγει η Αποκάλυψη, να κληρονομήσουν τα αιώνια εκείνα αγαθά, να γευθούν το ξύλο της ζωής και να ποιούν το νερό της αθανασίας. Δεν είναι άξιοι να μπουν στην Ουράνιο Ιερουσαλήμ, και να χαρούν παντοτινά. «Μακάριοι οι ποιούντες τας εντολάς Αυτού, ίνα έσται η εξουσία αυτών επί το ξύλον της ζωής, και τοις πυλώσιν εισέλθωσιν εις την Πόλιν. Έξω οι κύνες και οι φαρμακοί» (Αποκάλ. Κβ’ 14,15).
Θα τους διώξει από τον Παράδεισο. Και που θα τους στείλει δια να μένουν παντοτινά; Αλλοίμονο! «Εις το πυρ το αιώνιον το ητοιμασμένον τω διαβόλω και τοις αγγέλοις αυτού». Στον διάβολο θα πάνε και εκεί με αυτόν θα ζουν παντοτινά. Τρομερό και να το σκεφθεί κανείς! «Ο νικών κληρονομήσει πάντα και έσομαι αυτού Θεός και αυτός έσται μοι υιός, δειλοίς δε (εκείνοι που δείλιασαν και πήγαν στα μάγια) και απίστοις και φαρμακεύσι, και ειδωλολάτραις και πάσι τοις ψευδέσι, το μέρος αυτών εν τη λίμνη τη καιομένη πυρί και θείω ο εστι δεύτερος θάνατος». Τι απαρηγόρητος συμφορά! Τι δυστυχία αιώνιος των άθλιων μάγων και μαγισσών και όσων πηγαίνουν σ’ αυτούς!
Μερικοί δεν τους αφήνει ο διάβολος να τα καλοπιστέψουν. Θα έλθει όμως ο καιρός που θα τα δοκιμάσουν. Θα είναι όμως αργά. Αλλοίμονο!
Βλέπεις λοιπόν πόσον τρομακτικές ζημίες παθαίνει όποιος πηγαίνει σ’ αυτά;