Ελληνική σημαία: Η άπατρις πολιτική ελίτ και η τέχνη του ρόζ – «Πειράζουν» την σημαία, «πειράζουν» την οικογένεια, «πειράζουν» την ιστορία και την γλώσσα, ο εθνικός ύμνος πως τους διέφυγε; – Τελεία αποσύνθεσις πρό της εξαφανίσεως.
Tού Μανώλη Κοττάκη
«ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ απελευθερώσουμε τον εαυτό μας από την ελπίδα ότι η θάλασσα θα γαληνέψει. Πρέπει να μάθουμε να πλέουμε και με δυνατούς ανέμους!». Πρόκειται για σκέψεις ενός μεγάλου Έλληνα, παγκόσμιου και τοπικού ταυτόχρονα. Κοσμοπολίτη και πατριώτη. Του Αριστοτέλη Ωνάση. Δημοσιεύονται στην εξαιρετική έκδοση «Η Ιστορία των Επιχειρήσεων Ωνάση, 1924-1975». Ο εμβληματικός αυτός Έλλην που τα έβαλε με κράτη υπερδυνάμεις και με διεθνή επιχειρηματικά θηρία κυμάτισε την ελληνική σημαία στα πλοία του αλλά και στα αεροσκάφη της Ολυμπιακής Αεροπορίας στα πέρατα της γής. Και μάλιστα σε φουρτουνιασμένους καιρούς.
Πληροφορηθείς ότι η καλλιτέχνης που παραποίησε την γαλάζια ελληνική σημαία ανάρτησε την άποψή της στα social media του Ιδρύματος Ωνάση (παραθέτοντας «υποδείγματα» και από σημαίες άλλων χωρών που έχουν «πειραχτεί» στο πλαίσιο της ελευθερίας εκφράσεως όπως των ΗΠΑ και της Μεγάλης Βρεταννίας –άρα αντέγραψε, δεν πρωτοτύπησε), σκέφτηκα το εξής: Της πέρασε από το μυαλό πως θα αντιδρούσε ο Αριστοτέλης Ωνάσης αν μάθαινε ότι είχε μετατρέψει την ελληνική σημαία σε μια ρόζ συρραφή από κουρέλια; Σε σεντόνια που φέρουν το βάρος της αρνητικής φόρτισης απαράδεκτων γεγονότων οικογενειακής βίας; Όσοι παλαιοί απέμειναν στην ζωή να γνωρίζουν τον Ωνάση, η οικογένεια του οποίου ξεκίνησε από την Καππαδοκία για να μετακομίσει στην Σμύρνη και να επιζήσει της Μικρασιατικής Καταστροφής, μπορούν να υποθέσουν άνετα πως θα αντιδρούσε. Στην καλύτερη περίπτωση, θα την «έλουζε» ευγενικά όπως ο ίδιος ήξερε. Στην χειρότερη, θα την είχε «πετάξει» με τις «κλωτσιές» έξω από τα social media του ιδρύματός του. Όχι μόνο γιατί παραποίησε την ελληνική σημαία για να αντιγράψει παλαιές ιδέες δυτικών καλλιτεχνών και να προκαλέσει. Θα την «έλουζε» γιατί τόλμησε να επικαλεστεί τις σημαίες των ΗΠΑ και της Μεγάλης Βρεταννίας για να υποστηρίξει ότι πως ό,τι διέπραξε με την ελληνική, έχει ιστορικό προηγούμενο.
Όχι όμως. Δεν υπάρχει αναλογία για να υπάρχει προηγούμενο. Τα έθνη αυτά είναι μεγάλα. Αναμφιβόλως. Αλλά είναι έθνη επεκτατικά. Ιμπεριαλιστικά. Αποικιοκρατικά. Οι σημαίες τους ανέμισαν σε ξένα εδάφη για να σφραγίσουν εισβολές, κατοχές και κατακτήσεις. Οι σημαίες αυτές –πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν υπήρξαν ποτέ εθνικό λάβαρο ανασχέσεως επιθέσεως του εχθρού. Δεν μάτωσαν και δεν αμύνθηκαν ποτέ. Η ελληνική σημαία όμως και μάτωσε και αμύνθηκε!
Η ελληνική σημαία υψώθηκε στα βουνά της Αλβανίας για να ανακόψει τον Ιταλό εισβολέα. Η ελληνική σημαία υψώθηκε από τους Γλέζο και Σάντα στον βράχο της Ακροπόλεως μετά το κατέβασμα της γερμανικής. Η ελληνική σημαία υψωνόταν κάθε μέρα στην Ρώ από την περίφημη κυρά της, την Δέσποινα Αχλαδιώτη. Η ελληνική σημαία υψώθηκε στο Πολυτεχνείο το 1973 και βγαίνει από τα συρτάρια που φυλάσσεται κάθε χρόνο για να παρελάσει στην ομώνυμη πορεία. Η ελληνική σημαία υψώθηκε στα Ίμια. Δεν είναι πανί για να απεικονίζεται η ενδοοικογενειακή βία η ελληνική σημαία. Δεν είναι η «φωτογραφία» άξεστων Ελλήνων ανδρών το εθνικό μας σύμβολο! Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να εκφράσει κάποιος την ευαισθησία του για το ζέον αυτό κοινωνικό πρόβλημα. Ούτε το Έθνος των Ελλήνων ταυτίζεται με την βία για να χρησιμοποιείται το εθνικό μας σύμβολο ως έκφραση καλλιτεχνικής δημιουργίας! Η ελληνική σημαία ταυτίζεται με την υπεράσπιση της εθνικής κυριαρχίας και με την βίαιη απόκρουση της βίας των άλλων. Όχι με την βία αυτή καθ’ εαυτή.
Πρέπει να είναι κανείς πολύ ανιστόρητος για να υποστηρίζει λοιπόν εν προκειμένω ότι πρόκειται για το δικαίωμα της ελεύθερης εκφράσεως και την προστασία του. Η ανόητη αριστεροφιλελεύθερη ελίτ (μέρους) της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ, της «Νέας Αριστεράς» και των Ιδρυμάτων τύπου Ωνάση που διατυπώνει με ένταση τέτοιες απόψεις και επιτίθεται στον Υπουργό Εξωτερικών Γιώργο Γεραπετρίτη και στον Πρόεδρο της «Νίκης» Δημήτρη Νατσιό, λησμονεί ότι για να υψωθεί αυτή η σημαία σε κάθε σημείο της χώρας χρειάστηκε να γίνουν οκτώ αλλαγές συνόρων από το 1821 έως το 1947 (πού ενσωματώθηκαν τα Δωδεκάνησα στον εθνικό κορμό) για να διαμορφωθεί η ελληνική επικράτεια στην σημερινή της έκταση. Και οι Έλληνες πρόγονοί μας, που κατά τον Καζαντζακη έπεσαν στο καθήκον για να «αφρίζουν στο στόμα μας οι προπάπποι μας κάθε φορά που θυμώνουμε», δεν είχαν όραμα, όταν τα έδιναν όλα για την πατρίδα να τους «διαδεχθεί» 202 χρόνια μετά την Ανεξαρτησία, μια ανόητη ελίτ για να κάνει ρόζ τέχνη με το εθνικό σύμβολο.
Ανόητη, ναί, ανόητη! Ανόητη, άπατρις, διεθνιστική και βαθιά υποκριτική. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που σέβονται τα σύμβολα των άλλων και διαμαρτύρονται με ένταση κάθε φορά που κάποιος κακοποιεί το Κοράνι, πολύ σε περισσότερο όταν το σχίζει και το καίει. Τότε πάει περίπατο ο φιλελευθερισμός τους και «καταδικάζουν». Αν προσβληθεί όμως ο σταυρός η το εθνικό σύμβολο η κάποια εικόνα της Παναγίας (όπως γίνεται σε άθλια τηλεοπτικά σήριαλ τύπου «φόνοι στο καμπαναριό»), τότε προέχει η ελευθερία εκφράσεως! Σέβονται τα σύμβολα των άλλων, όχι όμως τα δικά μας! Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Με τους «ιδεολόγους» είμαστε μέν απέναντι, αλλά όταν γνωρίζουμε πως συμπεριφέρονται έτσι από εμμονή, τουλάχιστον ξέρουμε ότι είναι καλοπροαίρετοι. Όταν όμως η υπεράσπιση του αυτονόητου θεωρείται σκοταδισμός, όταν η στοχοποίηση της σημαίας γίνεται με υπολογισμό (τό εθνικό σύμβολο έχει αφαιρεθεί από όλες τις εκκλησίες της Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής!), όταν διαβάζουμε στο ελληνικό διαδίκτυο κείμενα του τύπου, ότι «οι σημαίες είναι εφεύρημα του 18ου αιώνα» και ότι «μέ το πρώτο κύμα αμφισβήτησης των συνόρων και των καταπιεστικών μηχανισμών του κράτους τα κινήματα για τα πολιτικά δικαιώματα και τις μειονότητες διογκώθηκαν και απαίτησαν τα δικά τους σύμβολα», τότε το πράγμα αλλάζει.
Αποκαλύπτονται οι μύχιοι πόθοι: Η ρόζ σημαία δεν είναι ένα τυχαίο επεισόδιο. Εκτός από την «πειραγμένη» ελληνική κουζίνα των σέφ, μας ετοιμάζουν ένα μέλλον με «πειραγμένη» σημαία, με «πειραγμένη οικογένεια», με πειραγμένη «εθνική ομοιογένεια», με «πειραγμένη» ιστορία, με «πειραγμένη» πατρίδα, με «πειραγμένη» γλώσσα. Ποιος ξέρει, και με «πειραγμένο» εθνικό ύμνο.
Ένα μέλλον στο οποίο η σημαία των ΛΟΑΤΚΙ θα είναι ισότιμη με την ρόζ ελληνική σημαία. Η παραδοσιακή οικογένεια θα είναι ισότιμη με το νέο ομόφυλο πρότυπο που προωθεί η Κυβέρνηση. Η λέξη «πατρίδα» (πού αφαιρείται από τον όρκο των αιρετών αρχόντων) ισότιμη με την λέξη «κοινότητα». Πρόκειται για το μέλλον ενός άχρωμου ουδέτερου κόσμου. Το μέλλον όπου θα υποχωρούν οι εθνικές ταυτίσεις για να γίνονται άνετα χωρίς να ανοίξει μύτη οι εθνικές υποχωρήσεις και οι εγκάρδιες συνεννοήσεις της διεθνούς διαπλοκής των συμφερόντων. Ο ομαδικός υπνωτισμός των Εθνών διευκολύνει τα deals και νομιμοποιεί την διαφθορά.
Κλείνοντας την πρόσφατη ομιλία μου στην Αλεξανδρούπολη ένοιωσα την ανάγκη να σημειώσω ότι μας κτυπούν στις ρίζες. Δεν περίμενα ότι τα πράγματα θα αρχίσουν να τρέχουν τόσο γρήγορα. Οι επιστήμονες λένε ότι οι ζώντες οργανισμοί πρώτα πεθαίνουν και μετά αποσυντίθενται. Στην περίπτωσή μας συμβαίνει ριζικά διαφορετικό. Προηγείται η αποσύνθεση της συρρικνώσεως και της εξαφανίσεως. Μήπως πρέπει να κάνουμε κάτι;
estianews.gr