Επιμέλεια: ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ – Στη Βουλή των Ελλήνων κατατέθηκε το απόγευμα της Πέμπτης το νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών καθώς το βράδυ της Τετάρτης (31/1) ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση και αναμένεται να ψηφιστεί στις 15 Φεβρουαρίου .
Επιστολή με την οποία εκφράζει τις αντιρρήσεις της και τάσσεται ανοιχτά κατά του νομοσχεδίου για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών, απέστειλε στους βουλευτές σήμερα η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας.
Στην επτασέλιδη επιστολή μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι: «το νομοσχέδιο καταργεί την πατρότητα και τη μητρότητα, ουδετεροποιεί τα φύλα στο πλαίσιο της σχέσης γονέων και παιδιών, μετατρέπει τους γονείς από πατέρα και μητέρα σε ουδετερόφιλους κηδόμενες και τοποθετεί τα δικαιώματα ομοφυλόφιλων ενηλίκων πάνω από τα συμφέροντα των μελλοντικών παιδιών, που θα επιτρέψει να έχουν ως γονείς ομόφυλα ζευγάρια και θα μεγαλώσουν χωρίς πατέρα ή μητέρα, σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των ρόλων των δύο φύλων».
ΤΙ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Ύστερα από μια εβδομάδα αναρτημένο στον διαδικτυακό τόπο διαβουλεύσεων opengov.gr, χιλιάδες πολίτες εξέφρασαν τις απόψεις τους, οι οποίες στην πλειονότητά τους ήταν αρνητικές όπως άλλωστε μπορεί οποιοσδήποτε να διαπιστώσει ρίχνοντας απλά μια ματιά στα σχόλια τα οποία έχουν υποβληθεί επί των άρθρων του νομοσχεδίου.
Με τα πιο σοβαρά σχόλια να εστιάζουν στα παιδιά που θα στερηθούν τη μάνα αλλά και τα πιο χιουμοριστικά με προβληματισμούς όπως: “εάν ένα ζευγάρι ομόφυλων γυναικών υιοθετήσει ένα κορίτσι, και το κοριτσάκι παντρευτεί έναν άντρα τότε ο σύζυγος της θα έχει δύο πεθερές, θα μας άρεσε να έχουμε δύο πεθερές”!!
Ωστόσο, οι λέξεις που κυριαρχούν είναι: «Είναι αφύσικο, ντροπή, ο Θεός να μας λυπηθεί, έχουμε σοβαρότερα προβλήματα», ενώ δεν λείπουν και τα νομικά επιχειρήματα!
Δείτε μερικά παραδείγματα παρακάτω:
Και όλα αυτά, με την κυβέρνηση να υποστηρίζει πως το νομοσχέδιο αυτό αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα προς την κατεύθυνση της εμπέδωσης της ισότητας και της άρσης του κοινωνικού αποκλεισμού και των διακρίσεων σε βάρος των ομόφυλων ζευγαριών και εντάσσεται στo ευρύτερο πλαίσιο της δημιουργίας μιας κοινωνίας χωρίς διακρίσεις πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν πως διχάζει την κοινωνία.
Σε κάθε περίπτωση, οπως ενημέρωσε ο Πρόεδρος της Βουλής Κώστας Τασούλας τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, η επεξεργασία του νομοσχεδίου στην αρμόδια επιτροπή ξεκινά την προσεχή Δευτέρα 5/2 και θα συνεχιστεί έως την Δευτέρα 12/2. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό στην Ολομέλεια θα γίνει διήμερη συζήτηση στις 14 και 15 Φεβρουαρίου.
Οι αντιδράσεις της Εκκλησίας
Την άποψη πως «οποιοσδήποτε γάμος μεταξύ ζευγαριών του ιδίου φύλου δεν είναι δυνατόν ποτέ να είναι κυριολεκτικά και ουσιαστικά γάμος», εξέφρασε σε σημερινή ανακοίνωσή του ο Ιερός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος.
«Πάντοτε υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν ομοφυλόφιλοι μέσα στην κοινωνία, άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι ποτέ δεν θεώρησαν ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είχε κάποια εχθρότητα απέναντί τους», αναφέρει ο Σύνδεσμος Κληρικών με αφορμή όσα συζητούνται το τελευταίο διάστημα με αφορμή την επερχόμενη νομοθετική ρύθμιση για το γάμο των ομόφυλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία. (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ)
Η Εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου
«Η Εκκλησία δεν μπορεί να σιωπήσει» στο νέο νομοσχέδιο για το γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών, αναφέρει μεταξύ άλλων η Εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου, η οποία θα αναγνωστεί στους ναούς της Εκκλησίας, την Κυριακή (4/2).
Μεταξύ άλλων, στην Εγκύκλιο αυτή αναφέρεται πως «η δυαδικότητα των δύο φύσεων και η συμπληρωματικότητά τους δεν αποτελούν κοινωνικές επινοήσεις, αλλά παρέχονται από τον Θεό».
«Η χριστιανική παραδοσιακή οικογένεια αποτελείται από πατέρα, μητέρα και παιδιά, και σε αυτήν την οικογένεια τα παιδιά αναπτύσσονται, γνωρίζοντας την μητρότητα και την πατρότητα που θα είναι απαραίτητα στοιχεία στην μετέπειτα εξέλιξή τους » αναφέρεται ως προς την απόκτηση παιδιών από τα ομόφυλα ζευγάρια.
Καταλήγοντας, η Ιεραρχία αναφέρει πως «ο γάμος των ομοφυλοφίλων είναι ανατροπή του Χριστιανικού Γάμου και του θεσμού της πατροπαράδοτης ελληνικής οικογένειας, αλλάζοντας το πρότυπό της, διότι η ομοφυλοφιλία έχει καταδικαστή από την σύνολη εκκλησιαστική παράδοση, αρχής γενομένης από τον Απόστολο Παύλο (Ρωμ. α’, 2432), και αντιμετωπίζεται με την μετάνοια, η οποία είναι αλλαγή τρόπου ζωής».