Απεργία ΟΑΣΘ: Για 8η μέρα συνεχίζεται η απεργία των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν συνέλευση σήμερα, Δευτέρα 22 Μαΐου, το μεσημέρι προκειμένου να αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους και το αν θα συνεχίσουν την κινητοποίησή τους.
Υπενθυμίζεται ότι από την περασμένη Δευτέρα 15 Μαΐου 2017 οι 2.300 εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ (oasth.gr) έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας διεκδικώντας οφειλές 6,3 εκατ. ευρώ, δηλαδή μισθούς δύο μηνών (Μάρτιος-Απρίλιος) και εξόφληση μέρους του δώρου του Πάσχα.
Ο πρόεδρος του συνδικάτου τους, Δημήτρη Τσερμενίδη, δήλωσε ότι «αφού η διοίκηση του οργανισμού δεν έκανε καμία κίνηση μέχρι αυτήν την ώρα, δεν πιστεύουμε ότι κάτι θα αλλάξει τις αμέσως επόμενες ημέρες και θα πιστωθούν στους λογαριασμούς μας τα δεδουλευμένα μηνών Μαρτίου -Απριλίου και να εξοφληθούμε το δώρο του Πάσχα, συνολικού ύψους 6,3 εκατ. ευρώ».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε: «διεκδικούμε την καταβολή όλων των δεδουλευμένων μας και όχι μέρους αυτού» και πρόσθεσε «δεν πιστεύω ότι έμεινε πλέον χρόνος ώστε η Εθνική Τράπεζα να δώσει το δάνειο στον ΟΑΣΘ και να πληρωθούμε και εμείς οι 2.300 εργαζόμενοι του οργανισμού».
[irp posts=”348672″ name=”Απεργία ΟΑΣΘ: Χωρίς λωφορεία η Θεσσαλονίκη, δικαστική απάντηση της διοίκησης”]
Σύμφωνα δε με τον κ. Τσερμενίδη, οι εργαζόμενοι θα συνεδριάσουν εκ νέου σή,ερα το μεσημέρι, προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους, βάσει και των όποιων εξελίξεων.
Κατά τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Χρήστο Στεφανίδη, η διοίκηση του Οργανισμού κατέθεσε το πρωί της Παρασκευής 19/5/2017 στην Εθνική Τράπεζα τα συμπληρωματικά έγγραφα που της ζητήθηκαν, ώστε να της χορηγηθεί δάνειο ύψους 4 εκατ. ευρώ, καταθέτοντας ως ενέχυρο την απόφαση της Διαιτησίας, με βάση την οποία το ελληνικό δημόσιο, από την εκκαθάριση του 2014, πρέπει να καταβάλλει στον οργανισμό 4,5 εκατ. ευρώ, μαζί με τον ΦΠΑ.
Στο μεταξύ, κυκλοφοριακή ασφυξία παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες στη Θεσσαλονίκη, λόγω της απεργίας (επίσχεσης εργασίας) των εργαζομένων του ΟΑΣΘ. Τα λεωφορεία στην πόλη δεν κυκλοφορούν και αυτό δημιούργησε κυκλοφοριακή ασφυξία, καθώς οι περισσότεροι χρησιμοποιήσουν τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα, στους ήδη επιβαρυμένους δρόμους. Οι καθυστερήσεις στους δρόμους είναι μεγάλες.