ΝΙΚΗ: Γεώργιος Κ. Τζανάκης. Ακρωτήρι Χανίων.
Εισαγωγικά.
οι μεγαλύτεροι θα θυμάστε το Μακρύ ζεϊμπέκικο για το Νίκο. τον Νίκο τον Κοεμτζή. ο Διονύσης Σαββόπουλος, τότε, επειδή «η τέχνη του έζησε παράξενες στιγμές, και από δίκηο ξέρει» υπερασπίστηκε με τον τρόπο του αυτόν τον φονηά, που οι πολλοί καταδίκαζαν με ευκολία.
«ο τύπος πάντως τον πρόβαλε ανοιχτά σαν αιμοβόρο κτήνος.
τα ίδια είπαν και πολλοί προοδευτικοί, παράξενο δεν ήταν.
η σύμβασί τους διαισθάνθηκε σαυτόν μιαν άλλη απειλή.
τα είπαν επίσης λαϊκοί ένα σωρό, στον συνεργάτη ενός εντύπου,
μα ο Μπιθικώτσης τον διώχνει και του λέει : που να σου εξηγώ»
Δ. Σαββόπουλος. Μακρύ ζεϊμπέκικο για τον Νίκο.
Παρά το νέφος που δημιουργείται γύρω από τα γεγονότα, ο καλλιτέχνης διαπιστώνει ότι «τα κίνητρά του δεν ήταν ταπεινά» – του φονηά, αυτός ο καλλιτέχνης που τώρα στο γήρας του με αμβλυμένα πλέον τα αισθητήριά του διαπιστώνει, φευ!!!, ότι η μόνη λύσι μας είναι ο… Μητσοτάκης.
Ζώντας αυτά που διαδραματίζονται γύρω μας μου ήρθε στο νου αυτό το τραγούδι, που πολύ αγαπώ, και μια που «πρωταγωνιστεί», όχι κάποιος Νίκος φονηάς, αλλά μια πολύ επικίνδυνη ΝΙΚΗ, αυτό το μικροκόμμα ενός δασκάλου, έβαλα αυτόν τον τίτλο στο λιβελογράφημα αυτό.
η ιστορία είναι γνωστή και όλα αναμενόμενα. το να επαπειλή να μπη στη Βουλή η ΝΙΚΗ, το αγ(ρ)ιόχορτο ενός δασκαλάκου, και να κόψη περί τις 5 έδρες από το βλαστάρι του σβαμπ, είναι επόμενο να ενεργοποιή τα (κωλο)πετσωμένα μμε. «ο τύπος πάντως τον πρόβαλε ανοιχτά σαν αιμοβόρο κτήνος».
Μιλώντας για πατρίδα και ρωμηοσύνη και πίστι και οικογένεια είναι επόμενο να διεγείρη όλους τους νεοεποχίτες, προοδευτικούς, απάτριδες, ανισόροπους και παρά φύσιν μισανθρώπους, τους ΜΚΟάδες, τους δικαιωματιστές α λα Σόρος, και όλον τον πολιτικώς ορθόν εσμό της χώρας. ο μονόδρομος των κατευθυνόμενων «θέλω» τους νοιώθει απειλούμενος από τέτοιες θέσεις. «τα ίδια είπαν και πολλοί προοδευτικοί, παράξενο δεν ήταν. η σύμβασί τους διαισθάνθηκε σαυτόν μιαν άλλη απειλή».
Γενικά το πολιτικό κατεστημένο, το δημοκρατικό τόξο, όπως αρέσκεται να αυτοαποκαλείται, βρυχήθηκε άγρια στο μικρό ποντικάκι που τόλμησε να πλησιάση το περιστύλιο της Βουλής, όπου ως λέων κατοικεί και σιτίζεται δαπάναις του ελληνικού λαού. και όχι μόνο δαπάναις, αλλά κατατρώγει τις σάρκες του ίδιου του λαού και εμπορεύεται και τον ίδιο τον τόπο. την ανεξαρτησία και την εδαφική του ακεραιότητα. το ίδιο και τα ρασοφορούντα πεκινουά, που εκτέφουν και σιτίζουν με τα ψιχία τα πίπτοντα εκ της τραπέζης των, έδειξαν τα δόντια τους, γαύγησαν και σήκωσαν τις τρίχες της πλάτης τους στον θρασύτατο χάμουργκα, (=τυφοπόντικας) [6] που θέλει να βγη στην επιφάνεια. Μέχρι εδώ, όλα αναμενόμενα, όλα προβλέψιμα.
Ένα μου έκανε κάποια εντύπωσι. Ένας παπάς, και μάλιστα από τους αγαπητούς, διότι ευθαρσώς αντιστάθηκε στην συμπαιγνία κοινοβουλευτικών και εκκλησιαστικών εναντίον του λαού και της πατρίδος, στην ιατροφασιστική περίοδο που προηγήθηκε, επιδόθηκε σε έναν λυσσαλέο αγώνα εναντίον του δασκάλου, του κομματιδίου του και όσους τους ακολουθούν.
στην αρχή δεν έδωσα σημασία, καθότι πολλά μπορεί καθε στιγμή να συμβούν, σε όλους μας, από συναρπαγή, παρεξήγησι η άλλα πάθη κατοικούντα έσωθεν και μη φαινόμενα. Κάποια στιγμή τα πράγματα έφτασαν σε παράξενο σημείο και ενώ συνήθως άκουγα περιστασιακά, διακοπτόμενα και απρόσεχτα από το κινητό, όπως εργαζόμουν, είπα να κάτσω, όταν βρω καιρό, να ακούσω πιο προσεχτικά.
Άκουσα βαρειές κουβέντες : Πρόεδρος σχιζοφρενής, αχυράνθρωπος. Άνθρωποι ανειλικρινείς, στυγνά κομματικοί, ανελεήμονες, παραχαράκτες της πίστεως, λειτουργούν αντιγράφοντας σημερινές λέσχες η καστες, ύβριστές, συκοφάντες, η δράσις τους είναι βαρύτερη από την φυσική εξόντωσι των αγίων μαρτύρων επί Νέρωνος, προσπαθούν να αλοιώσουν την φύσι της εκκλησίας, αποτελούν πρωτοφανή πληγή της εκκλησίας, αποδέχονται αντιχριστιανικές θέσεις, ο πρόεδρός τους προέτρεπε «μείνετε σπίτι, μεγάλη ευλογία», είναι εντός του συστήματος, δεν ξέρω αν πρεπει να τους επιτρέψουμε την εισοδο μέσα στη Βουλή, ευτελίζουν την ορθόδοξη πνευματικότητα, κατεβάζουν σε επίπεδο κομματαρχών τους σηματοδότες της αληθινής ζωής, λένε φέϊκ νιούζ ότι έχουν σχέσι με αγίους πατέρες, προβάλλουν τον αισθησιασμό που διεγείρει την ενστικτώδη γενετήσια παρόρμησι του ανθρώπου, δεν έχουν ξεκάθαρη θέσι για τις εκτρώσεις…
τα παραπάνω είναι ένα μέρος μόνον από όσα τους καταλογίζει ο ιερεύς αυτός, αλλά αρκετά για να σκεφτή κανείς ότι κάτι τρέχει εδώ. αν τα άκουγες από τον εισαγγελάτο η τον Αλεξανδρουπόλεως και τους λοιπούς της παρέας τους, απλώς θα μειδιούσες. Αλλά μιλάει ένας άνθρωπος που μέχρι τώρα έχει σταθεί καλά. τα λέει, τα ξαναλέει, επιμένει… Προσωπικά προβληματίστηκα και υποχρεώθηκα να ψάξω, προκειμένου να σχηματίσω ιδίαν γνώμη, διότι είδα και άλλους πολλούς να προβληματίζονται και να ανησυχούν.
δεν είχε τύχει ούτε στο διαδικτυακό τόπο της ΝΙΚΗΣ να μπω (ούτε και άλλου κόμματος μικρού η μεγάλου καθότι έχω μια εκ γεννετής αλλεργία με τα κόμματα είναι ένα από τα πολλά κουσούρια που κουβαλώ, εξ άλλου δεν έχω αυτό το σπάνιο τάλαντο του διοικείν- το διοικητικό χάρισμα, ώστε να μπορώ να βοηθήσω και να συνενώσω ανθρώπους βλέπετε εξ άλλου ότι είμαι επιθετικός και μονόχνωτος- ούτε από την φιλοδοξία ανελίξεως δια των κομμάτων διακατέχομαι) ούτε, είχε τύχει, τις ομιλίες η τα κείμενα του προέδρου της να διαβάσω επισταμένως. μια γρήγορη ματιά έριχνα στα διάφορα σάϊτ που τα συναντούσα, προσέχοντας τα πλούσια αποσπάσματα και τις πληροφορίες που με την ευρυμάθειά του σε ιστορικά και εκπαιδευτικά θέματα κατέθετε. τα κομματικά ποτέ δεν τα πρόσεξα, λόγω ελλείψεως χρόνου και ενδιαφέροντος για μένα.
εξ άλλου η προσωπική μου θέσι για τις παρούσες εκλογές είναι πολύ απλή και δεν χρειάζομαι να πολυασχοληθώ με τα προγράμματα των κομμάτων μικρών η μεγάλων. των μεγάλων, διότι όταν έχουμε τις πράξεις τους τι θέλουμε τα προγράμματα και τα λόγια -εξ άλλου άλλα λένε προεκλογικά και άλλα κάνουν μετά που πάρουν την ψήφο- των δε μικρών, διότι δεν θα μπορέσουν να εφαρμόσουν αυτά που γράφουν στα χαρτιά, μέχρι να κυβερνήσουν. μου φτάνει η γενική εικόνα τους. το αν είναι νεοεποχήτικα η αντιθέτως προσανατολίζονται υπέρ των παραδοσιακών ανθρωπίνων αξιών, μου αρκεί. για την χώρα μας απαράβατο θεωρώ το μαύρισμα των δυναστών του λαού και φθορέων της κοινωνίας και της πατρίδος, που συμμετείχαν στην Βουλή και κυρίως του λεγομένου δημοκρατικού τόξου, που τα βέλη του, όμως, στοχεύουν τον λαό και την πατρίδα. Άρα ψηφίζουμε μικρά κόμματα -μια και μιλούμε για εκλογές. αν υπάρχουν και κάποια με πιθανότητα εισόδου στη Βουλή ακόμα καλύτερα, γιατί θα κόψουν έδρες από τον επαπειλούντα να ξανακυβερνήση και θέλοντα αυτοδυναμία κ. Μητσοτάκη. Αυτά και τίποτε άλλο. μια ψήφο θα δώσουμε, όχι την ψυχή μας, όπως είπε και ένας δεσπότης που πιστεύει στο Θεό.
Προσπαθούμε να αμυνθούμε, με αυτή την «δημοκρατική» δυνατότητα που ακόμα μας δίδεται, στην εγκληματική επίθεσι που δεχόμαστε, όσο (και αν) είναι δυνατόν κάτι να κερδηθή δια των εκλογών, και κάπως να μετριαστή το κακό. Μήπως φοβηθούνε και να συμμαζευτούνε λίγο, που έλεγε ο άγιος Παΐσιος, μήπως κατεβάσουνε λίγο την ταχύτητα στην ξέφρενη πορεία μας προς τον γκρεμό. τα υπόλοιπα και ουσιαστικώτερα με τη ζωή μας και την προσωπική ευθύνη μας. «τοις ιδίους βίοις νικώσι τους νόμους»
Τώρα λοιπόν έπρεπε να ψάξω για να δω που έχει δίκηο, και πόσο, ο παπάς και που πιθανόν λανθάνει και που έχουν δίκηο οι της ΝΙΚΗΣ και που φαλτσάρουν. Έψαξα και βρήκα και στενοχωρέθηκα. Ρώτησα ανθρώπους τι συμβαίνει ; δεν βρήκα άκρη. τα παράτησα. Προχθές όμως είδα ξανά τον παπά με γραφτό κέιμενο να επανακάμπτη απτόητος[1]. Θυμήθηκα το Μακρύ ζεϊμπέκικο για το Νίκο και προέκυψε αυτό που βλέπετε.
Τώρα επειδή είναι πολλά και θέλουν προσοχή να μην αδικήσουμε κανένα και να γίνουν κατανοητά και τεκμηριωμένα -όσο γίνεται- όσα θα πούμε, θα τα χωρήσω σε αυτόνομα κομμάτια ανάλογα με τις κατηγορίες που προσάπτει ο παπάς, ώστε εποπτικά να υπάρχει μια τάξι. (για να πω την αλήθεια δεν μπορώ να κάνω και κάτι άλλο, διότι είναι τόσο πολλά, που δεν ξέρω πως να αρχίσω και πως να συνεχίσω)
Άς πιάσουμε το νήμα από το κουβάρι, να δούμε αν θα ξεμπερδέψη.
η «ευλογία» του «μένουμε σπίτι».
«δεν είναι αντισυστημικοί, κ. Δαμιανίδη. 22 Μαρτίου 2020 : σε θεία λειτουργία την οποία ετέλεσε ο μητρ. Μεσογαίας στο Χριστό στα Σπάτα, αφού τελείωσε έκαμε ένα μικρό διάγγελμα προς τον ελληνικό λαό, «Μένουμε σπίτι. Μείνετε σπίτι». 23 του μηνός, στην αρχή του αποκλεισμού έρχεται η πολιτεία και βγάζει το σποτ, με το οποίο έλεγε μείνετε σπίτι. 29 Μαρτίου όχι ο ΣΥΡΙΖΑ, όχι το κκε, όχι η ΜΕΡΑ25 και ούτως καθ εξής, ποιος νομίζετε ότι βγάζει κείμενο μέσα από το οποίο προτρέπει τους ανθρώπους «Μείνετε σπίτι, μεγάλη ευλογία». για λοιπόν να το μαντέψετε. ο κ. Νατσιός». π. Στυλιανός Καρπαθίου. fokus FM 29/5/2023 [2]
Προτρέπει τους ανθρώπους «να μείνουν σπίτι» διότι είναι «μεγάλη ευλογία». ποιος ; ο Νατσιός. «Ούτε το κκε, ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε ο ΜΕΡΑ25 κλπ». Άρα είναι πιο συστημικός από τους συστημικούς και κατά λογική συνέπεια πιο νεοεποχίτης από τους αναφερθέντες νεοεποχίτες. γι αυτό εξ άλλου τους αναφέρει ονομαστικά ο πατήρ, για να γίνη κατανοητό το μέγεθος της συστημικής διαπλοκής του δασκαλάκου.
Διότι ο δασκαλάκος τα διαπραττει αυτά, ο Νατσιός. και μάλιστα γραπτώς κάνει αυτές τις προτροπές, κατά τον ιερέα, γι αυτό ο αγανακτισμένος ιερεύς τα λέει και τα ξαναλέει.
σε άλλη δημόσια τοποθέτησι του (ο π. Σ. Κ. ) την ευθύνη της προτροπής «μένουμε σπίτι» την μεταφέρει σε ολόκληρο το κόμμα ΝΙΚΗ :
«Όταν λοιπόν στις 29 του μηνός Μαρτίου του 2020, λίγες μέρες μετά την προτροπή του σεβ. μητρ. Μεσογαίας «Μένουμε σπίτι» μετά ακριβώς το πρώτο σποτ από την Ελληνική κυβέρνησι «Μένουμε σπίτι» να έρχεται ένα κόμμα το οποίο τότε μόλις γενάτο και να συμπαραστέκεται σ όλον αυτόν τον συστημικό τρόπο σκέψεως και προοπτικής εγώ δεν μπορώ να το θεωρήσω ως κόμμα το οποίο μπορεί να έχη προοπτική χριστιανική». π. Στυλιανός Καρπαθίου. ΑΛΕΡΤ TV ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ 29 Μαΐου 2023 [3]
με σαφήνεια εδώ θεωρεί υπεύθυνο το κόμμα, το νεογέννητο, το μικρούλικο τυφλοποντικάκι. Όλους μαζί. Όλο το κόμμα. το θεωρεί ότι συμπαραστέκεται στον συστημικό τρόπο σκέψεως του Μεσογαίας και της Κυβερνήσεως (και ακολούθως όλων των κομμάτων της Βουλής μια που όλα ευθυγραμίστηκαν) και συμπεραίνει ότι δεν μπορεί να έχει προοπτική χριστιανική το κόμμα αυτό. Δηλαδή δεν μπορεί να έχει σχέσι με ότιδήποτε χριστιανικό αφού, όπως λέει, έχει συστημικό τρόπο σκέψεως.
σε άλλο σημείο παράλληλα με την επιδοκιμασία του «μένουμε σπίτι» καταλογίζει (στο Νατσιό και στο κόμμα) ότι έθεσε στο περιθώριο το μέγιστο γεγονός της θείας λατρείας και ότι σιωπούσε όταν οι άλλοι βλαστημούσαν την θεία κοινωνία :
«δεν μπορείς να επιδοκιμάζεις, από 29 Μαρτίου του 2020, το «μένουμε σπίτι είναι ευλογία», υπάρχει άρθρο του κ. Νατσιού και να θέτης στο περιθώριο το μέγιστο γεγονός της συμμετοχής στη Θεία Λατρεία και να σιωπάς, όταν οι άλλοι βλασφημούσαν την Θεία Κοινωνία». π. Στυλιανός Καρπαθίου. ΑΛΕΡΤ TV ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ 29 Μαΐου 2023[3]
Αντιλαμβάνεστε ότι δεν είναι αστείες οι καταγγελίες αυτές, εφόσον προέρχονται από πρόσωπο που μέχρι τώρα δεν κατατάσεται, δια των έργων του, στους γελοίους (εννοώ που σε κάποιους, όπως εγώ, προκαλούν τον γέλωτα όταν ομιλούν) των ρασοφόρων, άρα χρειάζεται έλεγχος των καταγγελομένων. Άρα βουτάμε στο μεγάλο βόθρο η χρυσωρυχείο, που λέγεται διαδίκτυο, προς εύρεσιν των πολιτίμων μαργαριτών.
Πρώτα μου έβγαλε η αναζήτησι άρθρο του Δημήτρη Νατσιού με τίτλο «tα τσοπανόσκυλα του συστήματος», στο Εκκλησία, με ημερομηνία 30 Απριλίου 2020, όπου μεταξύ άλλων, γράφει :
«Τώρα με την απάτη του «μένουμε σπίτι» επιστρατεύτηκαν τα «λαμπερά» όργανα της προπαγάνδας. στις μεγάλες τρικυμίες ξεβράζονται τα κονσερβοκούτια και τα σκουπίδια. ο λαός έπρεπε να τρομοκρατηθεί, να καθηλωθεί, να ενοχοποιηθεί. οι ναοί να κλείσουν χωρίς αντιδράσεις. Ιερείς και πιστοί να απειληθούν. το μυστήριο της Θείας Κοινωνίας να ποινικοποιηθεί. τα παράνομα πρόστιμα να κάμψουν όσους τολμούν. οι ψυχές να μαυρίσουν ώστε να υποκύψουν. (και ως γνήσια κακέκτυπα της Ευρώπης βάζουμε πάνω σε μια καρότσα, μια λαϊκή αοιδό να μετριάσει τον πόνο μας. Ψαλμωδίες να μην ακούγονται και καμπάνες μόνο. Ζουρνάδες και νταούλια επιτρέπονται. τι να πει κανείς ; Συνθήκες χειρότερες και από την προηγούμενη γερμανική Κατοχή. και γι αυτές τις βρωμοδουλειές, που δεν τις κάνει ένας έντιμος και σοβαρός άνθρωπος, κλήθηκαν τα συνήθη «ασκιά γιομάτ αγέρα», οι θεομπαίχτες της τηλοψίας. Δημοσιογράφοι, ηθοποιοί, τραγουδιστές, αθλητές. οι ευφημιστικώς λεγόμενοι διανοούμενοι και καλλιτέχνες, οι ευτελείς δούλοι της εξουσίας. Αυτούς που προσκαλεί, με το αζημίωτο, να εξωραϊσουν τις πονηρίες και τις παλιανθρωπιές της. οι ίδιες και οι ίδιες θλιβερές ασημαντότητες και αμολούν τις σπουδαιοφανείς τιποτολογίες τους». Δημήτρης Νατσιός : τα τσομπανόσκυλα του συστήματος. [4]
τι κάνουμε τώρα ; ο δασκαλάκος λέει ακριβώς τα αντίθετα από όσα του καταλογίζει ο παπάς. τον λέει ο παπάς συστημικό και αυτός καταγγέλει τα τσομπανόσκυλα του συστήματος, τους (κωλο)πετσωμένους δημοσιογράφους. Καταγγέλει τον δασκαλάκο ότι προτρέπει τους άνθρώπους στο «μένουμε σπίτι», αλλά αυτός αποκαλεί το «μένουμε σπίτι» απάτη. Από αυτό εξ άλλου προέκυπτε η συστημικότης του, κατά τον παπά. Λέει ότι θέτει στο περιθώριο το γεγονός της συμμετοχής στην θεία λατρεία, δηλαδή το κλείσιμο των ναών, και ότι σιωπά για την βλασφημία της θείας κοινωνίας, αλλά ο δασκαλάκος μαχητικότατα καταγγέλει ότι «ο λαός έπρεπε να τρομοκρατηθεί, να καθηλωθεί, να ενοχοποιηθεί. οι ναοί να κλείσουν χωρίς αντιδράσεις. Ιερείς και πιστοί να απειληθούν. το μυστήριο της Θείας Κοινωνίας να ποινικοποιηθεί. τα παράνομα πρόστιμα να κάμψουν όσους τολμούν. οι ψυχές να μαυρίσουν ώστε να υποκύψουν».
Βρίσκω ότι το άρθρο αυτό έχει δημοσιευτεί και σε πολλά άλλα σάϊτ [5] Άρα ο π. Στυλιανός δεν μπορεί να επικαλεστή άγνοια. τι άλλο αποδεικνύουν τα παραπάνω παρά το ότι οι πληροφορίες που καταθέτει ο παπάς είναι ψευδείς ; δεν γνωρίζω το γιατί. Υποθέτω ότι δεν έχει διαβάσει το άρθρο. Αποκλείεται αν το είχε διαβάσει να εξετίθετο δημοσίως κατ αυτόν τον τρόπο. Όμως, έπειδή όπως ο ίδιος λέει «ο, τι λέει το τεκμηριώνει», αναφέρεται συνεχώς σε κείμενο του δασκαλάκου δημοσιευμένο στις 29 Μαρτίου. Αυτό που βρήκα εγώ είναι της 30κοστής Απριλίου. Πρέπει να βρεθή το άλλο. Έλα που δεν βρίσκεται. Τελικώς το βρήκα, μετά κόπων και βασάνων, δημοσιευμένο στον διαδικτυακό τόπο Ακτίνες. [5]
Εδώ συμβαίνει κάτι ακόμα πιο άσχημο από το ψέμμα. ο τίτλος του άρθρου είναι Μένουμε σπίτι με τα παιδιά μας : μια πραγματική ευλογία. το «το μένουμε σπίτι είναι ευλογία» που διατυμπανίζει ο π. Σ. Κ. ότι έγραψε ο Νατσιός, είναι στην πραγματικότητα «Μένουμε σπίτι με τα παιδιά μας : μια πραγματική ευλογία». Υπάρχουν οι λέξεις «με τα παιδιά μας» και το επίθετο «πραγματική», που αναφέρεται στην ευλογία.
Νομίζω αντιλαμβάνεστε την πλαστογραφία η και απάτη η όπως αλλοιώς το χαρακτηρίσει ο καθείς. δεν είναι ευλογία το «μένουμε σπίτι», που ο Λαυρεωτικής παρουσία του ιατροψάλτη Τσιόδρα και σε μετάδοσι από τον Realfm 97, 8 και το enikos. gr (τυχαίον ; ) προπαγάνδισε. Αυτό το «μένουμε σπίτι», ο δασκαλάκος το αναφέρει εγγράφως ως απάτη, όπως αποδεικνύεται παραπάνω. Προφανώς δε, και σε αντιπαραβολή με την φράσι του Λαυρεωτικής «Είναι ιδιαίτερη χαρά και ευλογία θεωρώ… », με την οποία ξεκίνησε την προπαγανδιστική δήλωσί του, τοποθέτησε το επίθετο «πραγματική» στην λέξι ευλογία. Μπορεί να το έκανε και ασυναίσθητα, ενστικτωδώς. δεν ξέρω.
Εδώ ο κατηγορούμενος δασκαλάκος μιλάει καθαρά ως εκπαιδευτικός και εισαγωγικά δηλώνει στο άρθρο του :
«ο, τι ακολουθεί γράφεται κυρίως για παιδιά του Δημοτικού σχολείου. να σημειώσω κατ αρχάς αυτό το όμορφο που γράφει ο μέγας διδάσκαλος, ο άγιος Χρυσόστομος : τα παιδιά είναι χρυσά αγάλματα που στολίζουν το σπίτι «Νόμισον αγάλματα χρυσά έχειν επί της οικίας τους παίδας». Τώρα βέβαια, λόγω συνθηκών, τα χρυσά μας αγάλματα καθηλώθηκαν «εις τας οικίας», τα σχολεία, τα φροντιστήρια έκλεισαν, οπότε το κοχλάζον νεανικό τους αίμα, απαιτεί τιθάσευση η κάπου να διοχετευτεί». Δημήτρης Νατσιός. «Μένουμε σπίτι με τα παιδιά μας : μια πραγματική ευλογία». Ακτίνες. [5]
και συνεχίζει με οδηγίες προς τους γονείς, ως παιδαγωγός, πως θα βοηθήσουν τα παιδιά τους που θα μείνουν εξ ανάγκης στο σπίτι λόγω της απάτης του μένουμε σπίτι.
Είναι δυνατόν τα παραπάνω, αλλά και ολόκληρο το άρθρο, να αποτελούν συμπαράστασι «σ όλον αυτόν τον συστημικό τρόπο σκέψεως και προοπτικής» ώστε να καταλήγη ο πρωτοπρεσβύτερος στο «δεν μπορώ να το θεωρήσω ως κόμμα το οποίο μπορεί να έχη προοπτική χριστιανική» ;
Παρακαλώ πολύ, πριν συνεχίσετε, να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο του Νατσιού στον σύνδεσμο που παραθέτω. Εγώ, ως ψεκασμένος -με πρωθυπουργική μάλιστα επιβεβαίωσι, μπορεί να αντιλαμβάνομαι λάθος.
Πόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβη κανείς τι θέλει να πη ο δασκαλάκος ; Ένας άνθρωπος, όπως ο π. Στυλιανός Καρπαθίου, που έχει τόσα επιστημονικά διακριτικά MD, MSc, PhD και εκτός από Πρωτοπρεσβύτερος είναι και ψυχίατρος είναι δυνατόν να μην το διαθέτη ;
Άρα ; ας μου εξηγήσει κάποιος. Σηκώνω τα χέρια.
Γεώργιος Κ. Τζανάκης. Ακρωτήρι Χανίων. 21 Ιουνίου 2023.
aktines.blogspot.com