Στο στόχαστρο των ελεγκτικών μηχανισμών (ΔΟΥ και Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων – ΑΑΔΕ) έχουν μπει οι γυναίκες που καθαρίζουν τάφους στα κοιμητήρια της Μεσσηνίας. Η ΔΟΥ, κάνοντας λόγο για πλήθος καταγγελιών, καλεί τους δήμους να ελέγξουν αν εντός των κοιμητηρίων που είναι αρμοδιότητάς τους δραστηριοποιούνται άτομα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου.
Η τοπική ΑΑΔΕ (πρώην ΣΔΟΕ) ζητεί πλήρη στοιχεία των γυναικών που εργάζονται στο κοιμητήριο Καλαμάτας και την εργασιακή τους σχέση με το δήμο, ενώ ζητεί ενημέρωση και για τις ταφές και εκταφές. Μάλιστα, για το κοιμητήριο της μεσσηνιακής πρωτεύουσας αντιπροσωπεία της τοπικής ΑΑΔΕ συναντήθηκε χθες με το δήμαρχο στο νέο Δημαρχείο.
Ειδικότερα, η προϊσταμένη της ΔΟΥ Καλαμάτας Ευγενία Κούβελα με επιστολή της στους 6 δήμους του νομού ζήτησε ενημέρωση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε κοιμητήρια. Στην επιστολή αναφέρει χαρακτηριστικά: “Στην υπηρεσία μας έχει περιέλθει πλήθος καταγγελιών, επώνυμες και ανώνυμες, στις οποίες καταγγέλλεται ότι πολίτες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα κοιμητήρια των δήμων σας χωρίς να πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις, όπως δήλωση έναρξης δραστηριότητας στην Εφορία, με έκδοση αποδείξεων κ.λπ.
[irp posts=”396287″ name=”Μεσσηνίας Χρυσόστομος: Στην αντίθετη άποψη της Εκκλησίας κολλάνε τη ρετσινιά «χρυσαυγίτες» (ΒΙΝΤΕΟ)”]
Οι υπηρεσίες που καταγγέλλονται συνήθως είναι πλύσιμο τάφων, άναμμα καντηλιών, εκταφές κ.λπ. Παρακαλείσθε να ελέγχετε αν εντός των χώρων αυτών δραστηριοποιούνται άτομα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που απαιτούνται εκ του νόμου”.
Η τοπική ΑΑΔΕ σε επιστολή της προς το Δήμο Καλαμάτας σημειώνει: “Στα πλαίσια ελέγχων που διενεργεί η υπηρεσία μας και σε επιτόπιο έλεγχο από ελεγκτές στο κοιμητήριο του δήμου διαπιστώθηκαν τα πιο κάτω: Εντός του χώρου του κοιμητηρίου (αρμοδιότητάς σας) γυναίκες παρείχαν εργασίες καθαρισμού του χώρου του κοιμητηρίου, των μνημείων κ.λπ.
Παρακαλούμε να μας γνωστοποιήσετε τη σχέση εργασίας με την υπηρεσία σας καθώς και τα πλήρη στοιχεία αυτών. Επίσης, να μας γνωστοποιήσετε τις ταφές και εκταφές που έχουν πραγματοποιηθεί από τον δήμο και από επιχειρήσεις από 1η Ιανουαρίου 2017 έως σήμερα”.