Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Καστοριάς λειτούργησε σήμερα Κυριακή 10 Νοεμβρίου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καστορίας κ. Σεραφείμ, συμπαραστατούμενος από Κληρικούς και Διακόνους.
Κατά τη διάρκεια της Θείας Μυσταγωγίας ο Σεβασμιώτατος τέλεσε την εις Πρεσβύτερον χειροτονία του Διακόνου Στεφάνου Σχοινά, έπειτα από 6 χρόνια διακονίας στον πρώτο βαθμό της Ιερωσύνης.
Ο Σεβασμιώτατος κ. Σεραφείμ, απευθυνόμενος προς τον νεοχειροτονηθέντα π. Στέφανο, αναφέρθηκε στο λόγο του Αποστόλου Παύλου στην προς Γαλάτας Επιστολή..
«Γνωρίζω δε υμίν το ευαγγέλιον το ευαγγελισθέν υπ’εμού ότι ουκ έστι κατά άνθρωπον· ουδέ γαρ εγώ παρά ανθρώπου παρέλαβον αυτό ούτε εδιδάχθην, αλλά δι’αποκαλύψεως Ιησού Χριστού».
Και σημείωσε ότι δι’ αποκαλύψεως Ιησού Χριστού διατήρησαν και οι Άγιοι της Εκκλησίας μας την παράδοση και την δώρισαν ως παρακαταθήκη στους συνεχιστές του έργου και του λόγου του Κυρίου μας.
“Η Παρακαταθήκη συνδέεται με την Παράδοση. Μιλώντας για Παράδοση εννοούμε τον δοτήρα, που είναι ο Τριαδικός Θεός, την δωρεά, που είναι η μέθεξη της δόξης του Θεού, και τους δέκτες, φύλακες και μεταδότες της θείας δωρεάς, που είναι οι Προφήτες, οι Απόστολοι και οι Άγιοι”, συνέχισε ο Σεβασμιώτατος.
Συγκινητικά δε ήταν τα λόγια του Σεβασμιωτάτου όταν αναφέρθηκε στον Γέροντα και Πνευματικό του Πατέρα Μητροπολίτη Κίτρους Αγαθόνικο, από τον οποίον παρέλαβε τον τρόπο ζωής και την κατά Χριστόν μέθοδο θεραπείας, τα οποία και παραδίδει απαραχάρακτα στους Κληρικούς της Ιεράς Μητροπόλεως Καστορίας.
Και έκλεισε το λόγο του χρησιμοποιώντας ως συμβουλή και νουθεσία τα λόγια του Αποστόλου Παύλου προς τον μαθητή του Τιμόθεο:
«..την παρακαταθήκην φύλαξον εκτρεπόμενος τας βεβήλους κενοφωνίας και αντιθέσεις της ψευδωνύμου γνώσεως, ην τινες επαγγελλόμενοι περί την πίστιν ηστόχησαν» (Α Τιμ. στ , 20-21).
Καθώς και «..την καλήν παραθήκην φύλαξον δια Πνεύματος Αγίου του ενοικούντος εν ημίν» (Β Τιμ. α, 14).
Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος χειροθέτησε Αρχιμανδρίτη τον π. Στεφανο, ενώ δεν ξέχασε να αναφερθεί και στην αργία της Κυριακής καλώντας το εκκλησίασμα να μην ανοίγει κανείς το μαγαζί του αλλά και να μην ψωνίζει κανείς τις Κυριακές.