Η περίφημη πολυφωνική χορωδία «Ό Άγιος Αλέξανδρος» καθήλωσε την Κυριακή του Αντίπασχα, τους πιστούς στον Ιερό Ναό Αναλήψεως Κυρίου Νέου Κόσμου, ψάλλοντας μελίρρυτα και κατανυκτικά τη Θεία Λειτουργία.
Οπως αναφέρει ανακοίνωση εκ του Ιερού Ναού, Κυριακή του Αντίπασχα ή αλλιώς του Θωμά αφού η Εκκλησία μας αναφέρεται στη ψηλάφηση του Ιησού Χριστού από τον Απόστολο Θωμά και τα τροπάρια που απέδωσε θαυμάσια η χορωδία «Ό Άγιος Αλέξανδρος», υπό τη διεύθυνση του κ. Χαράλαμπου Στεργιόπουλου – Ρούμπα, έκαναν μνεία του γεγονότος αυτού αλλά και της ομολογίας πίστεως του Θωμά. «Ω καλή απιστία του Θωμά» λέει ο υμνωδός γιατί ο Θωμάς, όπως επεσήμανε ο πανοσιολογιώτατος αρχιμανδρίτης π. Νικόδημος Καβαρνός, δεν είναι άπιστος αλλά δύσπιστος. Δεν πείθεται από όσα του λένε οι άλλοι μαθητές αλλά θέλει να δει με τα ίδια του τα μάτια τον Κύριο για να πειστεί. Και μόλις τον συναντά, στη θέα του Αναστημένου Ιησού, αναφωνεί: «Ο Κύριος μου και ο Θεός μου», “αποδεικνύοντας” σε εμάς την Ανάσταση του Θεανθρώπου.
Ο Χριστός εμφανίζεται οκτώ ημέρες μετά την Ανάστασή του στους μαθητές, κεκλεισμένων των θυρών, κι αυτή η αναμονή τόσων ημερών γίνεται προκειμένου να εκπαιδευτούν στην υπομονή, την καρτερία και την προσευχή. Τους βρίσκει αδύναμους, χλιαρούς στην πίστη. Θέλουν με τις αισθήσεις τους να δουν τον Κύριο. Έτσι κι εμείς, τόνισε ο π. Νικόδημος Καβαρνός, χλιαροί στην πίστη, μετά την ανάστασή μας θα δούμε με τις αισθήσεις μας τον Κύριο και θα αναφωνήσουμε ότι και ο Θωμάς: «O Kύριος μου και ο Θεός μου».
Μυριάδες είναι οι επιστήμονες, πρόσθεσε ο π. Νικόδημος Καβαρνός που μέσα από την επιστήμη τους ανακαλύπτουν την πίστη. Βλέπουν στα επιτεύγματά τους την άκτιστη ενέργεια του Θεού ενώ αλλοί αδυνατούν παντελώς να την δουν κι αυτό γιατί ο Θεός θέλει την ελευθερία μας. Όταν εμείς κουρδίζουμε, συντονίζουμε τον εαυτό μας τότε μόνο μπορούμε να καταλάβουμε αυτά που κατάλαβε ο Θωμάς.
Αδερφοί μου, κατέληξε ο π. Νικόδημος Καβαρνός, και πάλι μετά από οκτώ ημέρες σας λέω, και θα σας το λέω για σαράντα ημέρες, Χριστός Ανέστη γιατί αυτό είναι η μόνη αλήθεια.