Ι.Μ. ΘΗΒΩΝ –Την Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2024 ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Γεώργιος, κατόπιν σχετικής προσκλήσεως, μετέβη στο Κέντρο Εκπαιδεύσεως Πυροβολικού Θηβών, όπου τέλεσε την ακολουθία του Αγιασμού.
Στη συνέχεια, ο Σεβασμιώτατος μετέβη στη Δροσιά, όπου κατόπιν προσκλήσεως της Διευθύνσεως του Δημοτικού Σχολείου της πόλης, ευλόγησε τη βασιλόπιτα παρουσία όλων των παιδιών, του Διευθυντή, των Δασκάλων και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου. Μάλιστα τα παιδιά έψαλαν το απολυτίκιο των Τριών Ιεραρχών. Ο Σεβασμιώτατος μίλησε στα παιδιά για τους Τρεις Ιεράρχες, τους ανέφερε το παράδειγμα του Μ. Βασιλείου με την τριανταφυλλιά, καθώς και πως προήλθε το έθιμο της βασιλόπιτας και τους ευχήθηκε υγεία και καλή πρόοδο στα μαθήματά τους και στους εκπαιδευτικούς καλή δύναμη στο πολύτιμο έργο τους.
Το απόγευμα της ίδιας ημέρας στη Θήβα πραγματοποιήθηκε εκδήλωση, που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη για τους εκπαιδευτικούς των επαρχιών Θηβών και Αυλίδος. Στον Ιερό Ναό Αγίων Νικολάου και Ρούφου τελέστηκε Εσπερινός προς τιμήν των Τριών Ιεραρχών, στον οποίο χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Γεώργιος, πλαισιούμενος από ιερείς της περιοχής και εκπαιδευτικούς. Ο Σεβασμιώτατος στο λόγο του αναφέρθηκε στην Υπαπαντή του Κυρίου, στη μεγάλη Δεσποτική και Θεομητορική εορτή, που τιμά η Εκκλησία μας τη 2α Φεβρουαρίου, και τόνισε ότι η Εκκλησία έχει ορίσει την ημέρα αυτή ως εορτή της μητέρας, κατά την οποία αποδίδεται τιμή σε όλες τις μητέρες του κόσμου. Επίσης, ευχαρίστησε τους εκπαιδευτικούς για την αποδοχή της πρόσκλησης και για τη συμβολή τους στη μόρφωση των παιδιών μας, καθώς και τον ομιλητή Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Θερμό και ευχήθηκε σε όλους χρόνια πολλά και ευλογημένα δια πρεσβειών των Αγίων Τριών Ιεραρχών.
Στη συνέχεια στο πνευματικό κέντρο του Ναού ακολούθησε ομιλία από τον π. Βασίλειο Θερμό, Κληρικό της Μητροπόλεώς μας, Ψυχίατρο παιδιών και εφήβων και Καθηγητή της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών με θέμα: «Ποια κοινωνία και ποια παιδεία θέλουμε; Στοχασμοί με αφορμή τους Τρεις Ιεράρχες». Μετά το πέρας της εισήγησης ακολούθησαν ερωτήσεις από τους εκπαιδευτικούς και πραγματοποιήθηκε εποικοδομητική συζήτηση.