Προσλήψεις με αδιαφανείς διαδικασίες που εξυπηρετούσαν την εκλογική «πελατεία» της εκάστοτε κυβέρνησης έγιναν όλα τα χρόνια λειτουργίας του Μετρό.
Αποκαλύπτει και τους μισθούς στο Μετρό.
Η Εκθεση του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή αποκαλύπτει πώς βρέθηκαν …μουσικοί στη θέση του οδηγού συρμών.
Τα ευρήματα της εκθεσης Ρακιντζή για τον τρόπο προσλήψεων και για τα πρόσωπα που εισήλθαν στην επιχείρηση είναι εντυπωσιακά.
Τα πιο χαρακτηριστικά είναι:
Εντοπίστηκε πρόσληψη οδηγού συρμών ο οποίος εμφανίζεται ότι είναι μουσικός.
Βρέθηκε υπεύθυνος σταθμών ο οποίος πριν προσληφθεί εργαζόταν σε τοποθέτηση τεντών
Εγινε πρόσληψη οδηγού σε συρμό με μοναδική πρότερη εμπειρία του dealer σε καζίνο
Τελειόφοιτος του ΤΕΙ Νοσηλευτικής επιλέχτηκε για να καλύψει το πόστο του τεχνίτη συντήρησης
Απόφοιτος ΤΕΛ ο οποίος εργαζόταν ως οικοδόμος-πλακάς προσελήφθη για τη θέση του υπεύθυνου σταθμού
Υπάρχουν περιπτώσεις προσληφθέντων που έδωσαν συνέντευξη από 9 ως 21 ημέρες μετά την πρόσληψή τους. Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε την έκθεση Ρακιντζή.
Οι μισθοί στο μετρό
Εντύπωση προκαλεί επίσης και το πολύ υψηλό μισθολόγιο που ίσχυε για τους εργαζόμενους στο Μετρό.
Σύμφωνα με την έκθεση Ρακιντζή το 2009, πριν από την κρίση, οι αποδοχές ανά ειδικότητα στο Μετρό ήταν οι εξής:
Ο χαμηλότερος μισθός για υπάλληλο προμηθειών ήταν 1.825 ευρώ το μήνα
Πωλητές εισιτηρίων: 1.915 ευρώ
Οδηγοί συρμών: 2.443 ευρώ
Υπεύθυνοι σταθμών: 2.545 ευρώ
Επόπτες: 3.268 ευρώ
Μηχανικοί τεχνικής υποστήριξης: 4.038 ευρώ
Γενικός διευθυντής: 7.942 ευρώ
Αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως λένε οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, τα τελευταία 2,5 χρόνια έχουν υποστεί μειώσεις που κυμαίνονται από 30% ως και 50%.