Άραγε, προσπαθούν να οικειοποιηθούν ύπουλά το μεγαλείο της Ρωμανίας (Βυζαντίου) η απλά παραδέχονται εμμέσως την ανωτερότητα και την παγκόσμια ακτινοβολία του πολιτισμού που κατέστρεψαν;
«Σπίτι του…» Στις τελίτσες συμπληρώστε ότι θέλετε και θα έχετε το ισχυρό μήνυμα της Τουρκίας στην τεράστια καμπάνια τουριστικής προβολής που βρίσκεται σε εξέλιξη και έχει σχεδόν τα πάντα. Ακόμα και ως Σπίτι του Χριστιανισμού παρουσιάζεται η χώρα που παραδοσιακά ξέρει να προσελκύει υψηλό τουρισμό καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Η μεγάλη καμπάνια του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας εφαρμόστηκε από τον Emrah Yucel σε συνεργασία με κορυφαίους φωτογράφους από ολόκληρο τον κόσμο. Στόχος του, εξηγεί, είναι μέσω της καμπάνιας να γκρεμίσει τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα που υπάρχουν για την Τουρκία. Να δώσει αληθινές πληροφορίες, να δημιουργήσει ένα κύμα γνώσης για την Τουρκία. Πρόκειται για μια διαφημιστική στρατηγική που αφηγείται εξελικτικά την ιστορία της Τουρκίας.
Από τους παγκοσμίως γνωστούς φωτογράφους Robert M. Knight, Steve McCurry, Mark E. Harris και Hazel Thompson ζητήθηκε να φωτογραφήσουν ιστορικά μέρη της Κωνσταντινούπολης και σημαντικά τουριστικά κέντρα. Πάνω σε αυτές τις γνώριμες εικόνες, τοποθετείται το νέο μήνυμα της Τουρκίας: Home of. Το σπίτι της ευζωίας, των Δύο Ηπείρων, των Αρχαίων Θεών, της μουσικής δρόμου, των περιστρεφόμενων δερβίσηδων, της γνώσης, της Αγίας Σοφίας, τoυ Χριστιανισμού.
Το κόστος της καμπάνιας ανέρχεται στο 1 εκατομμύριο δολάρια για διάστημα 7 μηνών.