Ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ απηύθηνε τον κάτωθι χαιρετισμό στην προ ημερών ημερίδα που διοργανώθηκε από φοιτητές του Α.Π.Θ. υπό την αιγίδα της Ι. Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης για την αποτροπή υλοποιήσεως της αποφάσεως του Θεολογικού Τμήματος της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ για την ανίδρυση κατεύθυνσης Ισλαμικών Σπουδών.
ΗΜΕΡΙΔΑ: «ΙΣΛΑΜΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΘ»
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΕΒ. ΜΗΤΡ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 26-11-2014
Παναγιώτατε Μητροπολίτα Θεσσαλονίκης κ.κ. Άνθιμε,
Σεβασμιώτατοι,
Σεβαστοί Πατέρες,
Ελλογιμώτατοι κ. Καθηγητές,
Σεβαστό Προεδρείο,
Αγαπητοί φοιτητές της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ.,
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,
Χαιρετίζω την αποψινή ημερίδα, που διοργανώνουν οι φοιτητές, που αντιτίθενται στη δημιουργία της Κατευθύνσεως Ισλαμικών Σπουδών, υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης και Υμών Παναγιώτατε Μητροπολίτα Θεσσαλονίκης με θέμα: «Ισλαμικές Σπουδές στη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ.».
Η αντίχριστη λεγομένη «Νέα Εποχή» και η «Νέα Παγκόσμια Τάξη Πραγμάτων», με συνδιαμορφωτή την παναίρεση του συγκρητιστικού διαθρησκειακού οικουμενισμού, εφαρμόζοντας το σκοτεινό σχέδιό τους για την ισλαμοποίηση της Ευρώπης και της Ελλάδος, εργάζονται, εκτός των άλλων, και για την ίδρυση Κατευθύνσεως Ισλαμικών αντιτριαδικών Σπουδών, οι οποίες βεβαίως αγνοούν και στρεβλώνουν εγκληματικώς την αληθινή φύση του Θεού.
Οι άγιοι Πατέρες και οι άγιοι ένδοξοι Νεομάρτυρες, από τους οσίους και θεοφόρους πατέρες ημών Μάξιμο τον Ομολογητή (6ος αιώ.) και Ιωάννη τον Δαμασκηνό (7ος αιώ.), μέχρι τον άγιο ένδοξο οσιομάρτυρα Νικόδημο τον Αγιαννανίτη (18ος αιώ.) και την αγία ένδοξο νεομάρτυρα Ακυλίνα (18ος αιώ.)1, κατατάσσουν το Ισλάμ στις αιρέσεις και ως τέτοια το αντιμετωπίζουν. Αυτό, βεβαίως, είναι εύλογο διότι οι διδαχές του αποτελούν ένα συμπίλημα διαφόρων ανθρωποπαθών θρησκευτικών παραδοχών, όπως της Ειδωλολατρείας, του Ζωροαστρισμού, του Μανιχαισμού, του Γνωστικισμού, του Αρειανισμού, του του Νεστοριανισμού, του Μονοφυσιτισμού, του Αφθαρτοδοκητισμού και της Εικονομαχίας1.
Πλέον συγκεκριμένα, ο όσιος και θεοφόρος πατήρ ημών Ιωάννης ο Δαμασκηνός, στο έργο του «Περί αιρέσεων»2, θεωρεί ότι το Ισλάμ είναι λαοπλάνος θρησκεία και πρόδρομος του Αντιχρίστου. «Έστι δε και η μέχρι του νυν κρατούσα λαοπλάνος θρησκεία των Ισμαηλιτών, πρόδρομος ούσα του Αντιχρίστου»3 γράφει. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Όσιος Ιωάννης αποκαλεί ευθύς εξ αρχής τον Μαμέδ (Μωάμεθ) ψευδοπροφήτη δικαιολογημένως όταν κατά την ισλαμική παράδοση (σούνα) συνεζεύχθη ως 7η σύζυγό του την σύζυγο του υιοθετηθέντος υιού του Ζαίντ και ως 9η την επταετή κορασίδα Αισά διαπράττων εκτός των άλλων κακουργιών και τα εγκλήματα της αιμομιξίας και της παιδεραστίας και αποδεικνύει ο θεοφόρος πατήρ ότι συνέστησε την αίρεσή του ύστερα από μια επιφανειακή μελέτη της Αγίας Γραφής και την επικοινωνία του μ’ ένα Αρειανό μοναχό κατόπιν δήθεν οραμάτων σε ηλικία σαράντα ετών με την παρότρυνσι της πρώτης συζύγου του Χαντίντζα και του Ιουδαίου εξαδέλφου της Ουάρακα και μ’αυτόν τον τρόπο διέδωσε την ψεύτικη φήμη ότι ολ’ αυτά, που θέσπισε, είναι δήθεν θεόσταλτα. Καυστικώτατο είναι το σχόλιο του Οσίου, ότι όλα τα θεσπίσματα του Κορανίου, είναι «γέλωτος άξια» και καθιερώθησαν στο Αραβικό Έθνος με τον ιερό πόλεμο και την βιαία επιβολή και το ψευδές ιδεολόγημα της δήθεν θεικής αποστολής του Μωάμεθ, 7 αιώνες μετά την ενανθρώπιση του Θεού Λόγου του αληθινού Μεσσία, του οποίου το σωτηριώδες έργο επιδιώκει να ανατρέψη με τις ψευδολογίες του.
Κατά τον Όσιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό και την Κορανική διδαχή, ο Μουσουλμανισμός, επηρεασμένος από την αντιχριστιανική ιουδαική και την αιρετική χριστιανική γραμματεία, δεν δέχεται την Θεότητα του Χριστού, τον σταυρικό Του θάνατο και την Ανάστασή Του. Αρνείται το Θεανθρώπινο πρόσωπό Του και τον θεωρεί ως ένα προφήτη κατώτερο του Μωάμεθ της δήθεν σφραγίδος των προφητών, κτίσμα του Θεού και απλό, ψιλό άνθρωπο.
Ο πόλεμος κατά των απίστων (τζιχάντ), αποτελεί βασική διδασκαλία του κορανίου, εφαρμόζεται στις ημέρες μας με τις συνεχιζόμενες εκκαθαρίσεις χριστιανικών και άλλων πληθυσμών από το Ισλάμ, που είναι λάθος να διακρίνεται σε ριζοσπαστικό και δήθεν μετριοπαθές και που αποτελεί επιβίωση της δεινής αιρέσεως του Αρειανισμού και αποδεικνύει ότι δεν είναι θρησκεία ανεκτή, κατά το Ευρωπαικό κεκτημένο και τις αρχές των Κρατών Δικαίου, διότι στοχοποιεί θανάσιμα την άρνησή της και επομένως οι έννοιες Δημοκρατία, Ανεξιθρησκεία και Ανεκτικότητα προς την ετερότητα είναι ασύμβατες με το Ισλάμ.
Αλήθεια, ποιά η χρησιμότητα πλέον των διαθρησκειακών διαλόγων μεταξύ Ορθοδοξίας και Ισλάμ και οι διακηρύξεις περί ειρηνικής συνυπάρξεως, όταν οι διάλογοι αυτοί αδυνατούν να αποτρέψουν τους Ισλαμιστές-Τζιχαντιστές από τα φρικώδη εγκλήματά τους και τους διαλεγομένους δήθεν μετριοπαθείς Μουσουλμάνους από την πλήρη στήριξη στους πρώτους, όπως αποδεικνύεται με πλήθος στοιχείων στην παγκόσμια ειδησεογραφία.
Ο πρόσφατος τραγικός θάνατος της Αμερικανίδος δημοσιογράφου Serena Shim στην Τουρκία, όπου με στοιχεία απέδειξε τη στήριξη της γείτονος και του σουνιτικού μπλόκ στο χαλιφάτο του ISIS αποδεικνύουν τα ανωτέρω!
Εφ’ όσον είναι δεδομένο ότι δεν αγνοείται ο αντιτριαδισμός του Ισλάμ, ούτε ασφαλώς οι βλασφημίες του κατά του Θεανθρωπίνου προσώπου του Χριστού, του Οποίου αρνείται την θεία φύση, με τις οποίες σαφώς επαναλαμβάνεται η κατεγνωσμένη αντιτριαδική αιρετική διδασκαλία του αιρεσιάρχου Αρείου, από τον κοινό υποβολέα Αρείου και Μωάμεθ, τον Αρχέκακο και βύθιο δράκοντα, ρωτάμε τους υπερμάχους αυτού του τολμήματος και ανοσιουργήματος, με τι συνείδηση ψήφισαν κάτι τόσο φρικτό και αποτρόπαιο στην χώρα, της οποίας το προοίμιο του Συντάγματος άρχεται με την επίκληση του Παναγίου Ονόματος του Παναχράντου Τριαδικού Θεού;
Πως είναι δυνατόν ορθόδοξοι καθηγητές της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, με τον ομολογιακό χαρακτήρα σπουδών, οι οποίοι διδάσκουν στους φοιτητές Ορθόδοξη Θεολογία που έχει ως οντολογικό θεμέλιο την Τριαδολογία και την Χριστολογία, να καταφάσκουν στην διδασκαλία αιρετικών φληναφημάτων μέσα μάλιστα σε Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή, με απρόβλεπτες συνέπειες;
Αγνοούν ότι αυτή η συνύπαρξη είναι επικίνδυνη με βάση την αρνητική σχετική διεθνή εμπειρία; ότι αντίκειται στα πιο στοιχειώδη κριτήρια επιστημολογίας και δεοντολογίας; ότι συνιστά ευθεία προσβολή της επικρατούσης σύμφωνα με το άρθρο 3 του Συντάγματος θρησκείας, ότι θα αλλοιώσει σε σημαντικό βαθμό τον σημερινό ομολογιακό χαρακτήρα της Θεολογικής Σχολής και ότι ενδεχομένως θα αποτελέση πηγή εντάσεων και εξάρσεως του ισλαμικού φονταμενταλισμού στη χώρα μας;
Με βάση τον πρόσφατα ψηφισθέντα λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νόμο, η Κατεύθυνση Ισλαμικών Σπουδών στην Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης δεν πρέπει να λειτουργήση, διότι αντιβαίνει στην αντιρατσιστική νομοθεσία επειδή το ανίερο συμπίλημα του κορανίου, περιέχει ρατσιστικές αναφορές και προτροπές σε πράξεις βίας κατά των άλλων θρησκευτικών ομάδων. Είναι δε ξεκάθαρες οι ρατσιστικές αντιλήψεις του απέναντι στο γυναικείο φύλο.
Στην πατρίδα μας, την ηρωοτόκο και αγιοτόκο Ελλάδα, στην οποία, κατά τα 500 χρόνια σκλαβιάς από τους ομοπίστους των σημερινών ισλαμιστών, χύθηκαν ποταμοί αίματος αγίων ενδόξων Νεομαρτύρων και Ηρώων, δεν πρέπει αλλοιωθή η ιδιοπροσωπεία μας με την μετατροπή της Πολιτείας μας σε ουδετερόθρησκη, όπως επιδιώκει η διεθνιστική Νέα παγκόσμια Τάξι, με εργαλείο την de facto και de jure πολυπολιτισμικότητα που προωθεί με ανεξέλεγκτες μεταναστευτικές ροές μουσουλμανικών κυρίως πληθυσμών.
Τίθενται στους καθηγητάς της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. που εψήφισαν σχετικώς αναποδράστως δύο πολυδύναμα ερωτήματα. Θα ήτο ποτέ δυνατόν ο υπόπτερος αετός της Θεολογίας και συνώνυμος αυτής άγιος Γρηγόριος, Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και ο ηρωικότερος των Αγίων και Αγιώτερος των ηρώων Μ. Αθανάσιος να συνευδοκούσαν ποτέ στην διδασκαλία του Αρειανισμού με την συνδρομή της Θεολογικής και Εκκλησιαστικής των κοινότητος και ποία η διαφορά του Αρειανισμού από τον Ισλαμισμό που αναμασά τις αυτές αντιτριαδικές βλασφημίες και κακοδοξίες με τον πρώτο; Προεκτείνοντας δε το ερώτημα σε Εκκλησιαστικά πρόσωπα διερωτώμαι θα εδώριζαν ποτέ οι θεοφόροι αυτοί Πατέρες την τότε κυκλοφορηθείσα Θάλεια του Αρείου σε ισχυρούς της ημέρας των με το προσωνύμιο μάλιστα «ιερά Θάλεια»; Ποιά είναι η διαφορά της Θάλειας του Αρείου με το Κοράνιο, παρά μόνον η παραφιλοσοφική λεκτική λεπτότητα του Αρείου και οι χονδροειδείς αναφορές του Άραβα εμπόρου Μωάμεθ.
Καί το δεύτερο ερώτημα που τίθεται είναι γιατί να μην συνιδρυθεί λοιπόν στην «προοδευτική Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ» και κατεύθυνσι «Γραφικών Μελετών» της Ανώνυμης Φυλλαδικής εταιρείας Σκοπιάς του Πύργου, που εδρεύει στην Πενσυλβάνια της Αμερικής με παράρτημά της στη χώρα μας την αυτοτιτλοφορούμενη «χριστιανική εκκλησία μαρτύρων του ιεχωβά» εφ’ όσον ο ιδρυτής της Κάρολος Ράσσελ επαναλαμβάνει τον αντιτριαδισμό του Αρείου και του Μωάμεθ και δεν θα αρνηθεί ασφαλώς η incorporation του Μπρούκλιν την σχετική χρηματοδότηση που φέρεται ότι θα εξασφαλισθή, από το Εμιράτο του Ομάν για την κατεύθυνσι Ισλαμικών σπουδών.
Η αποψινή ημερίδα είναι όντως μία ομολογιακή μαρτυρία και μία αποφασιστική απάντηση σε όσους τάσσονται υπέρ της δημιουργίας της Κατευθύνσεως Ισλαμικών Σπουδών και είναι υψίστη τιμή και ευλογία η συμμετοχή σε αυτήν. Η αποψινή ημερίδα, που εμπεριστατωμένα, με επιστημονικά και θεολογικά επιχειρήματα, θα καταδείξει το επιζήμιον αυτού του ολισθηρού εγχειρήματος, μέσω των εξαιρέτων εισηγήσεων των εκλεκτών εισηγητών, εύχομαι να γίνει η αιτία για την αντίστοιχη Συνοδική παρέμβαση.
Κλείνοντας, θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά, εγκάρδια και ειλικρινή συγχαρητήριά μου και τις ολόψυχες ευχαριστίες μου προς τον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.κ. Άνθιμο, τον ακατάβλητο και φρυκτωρό Ιεράρχη της Εκκλησίας μας για την τιμητική πρόσκληση προς την ελαχιστότητά μου, καθώς και προς τους φοιτητές, που αντιτίθενται στη δημιουργία της Κατευθύνσεως Ισλαμικών Σπουδών, για την εμπνευσμένη πρωτοβουλία να διοργανώσουν την πολύ σημαντική αυτή ημερίδα με τη συμμετοχή τόσων εκλεκτών, σεβαστών και λίαν αγαπητών εισηγητών.
Εύχομαι παρά του Παναγίου Θεού ευόδωση και επιτυχία των εργασιών.