ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ!«Κατά το 1900 έτος, βαδίζοντας προς το μεσασμό του 8ου αιώνος, αρχίζει ο κόσμος του καιρού εκείνου να γίνεται αγνώριστος. Όταν πλησιάσει ο καιρός της ελεύσεως του Αντιχρίστου, θα σκοτισθεί η διάνοια των ανθρώπων από τα σαρκικά πάθη, και θα πληθυνθεί σφόδρα η ασέβεια και η ανομία.
Αρχιμ. Παύλου Ντανά Ιεροκήρυκος
Τότε θ’ αρχίσει ο κόσμος να γίνεται αγνώριστος, οι μορφές των ανθρώπων θα μετασχηματίζονται και δεν θα γνωρίζονται οι άνδρες από τις γυναίκες, διά της αναισχύντου ενδυμασίας και των τριχών της κεφαλής.
Οι τότε άνθρωποι θα αγριέψουν και θα γίνουν σαν θηρία από την πλάνη του Αντιχρίστου. Δεν θα υπάρχει σεβασμός στους γονείς και τους γεροντότερους, η αγάπη θα εκλείψει, οι δε ποιμένες των Χριστιανών -αρχιερείς και ιερείς- θα είναι άνθρωποι κενόδοξοι, δεν θα γνωρίζουν καθόλου την δεξιά οδό από την αριστερά. Τότε θ’ αλλάξουν τα ήθη και οι παραδόσεις των Χριστιανών και της Εκκλησίας. Η σωφροσύνη θα χαθεί από τους ανθρώπους και θα βασιλεύσει η ασωτία.
Το ψεύδος και η φιλαργυρία θα φθάσουν στο μέγιστο βαθμό και αλλοίμονο σ’ αυτούς, που θησαυρίζουν χρήματα. Οι πορνείες, οι μοιχείες, οι ομοφυλοφιλίες, οι κλοπές και οι φόνοι θα αυξηθούν. Εκείνο τον καιρό, από την ενέργεια της μεγίστης αμαρτίας και ασελγείας, οι άνθρωποι θα στερηθούν τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, όπου έλαβαν στο Άγιο Βάπτισμα, καθώς και τις τύψεις της συνειδήσεως.
Οι Εκκλησίες δέ, του Θεού, θα στερηθούν ευλαβών και ευσεβών ποιμένων και αλλοίμονο τότε, στους Χριστιανούς που θα βρίσκονται στον κόσμο, οι οποίοι θα στερηθούν τελείως την πίστη, διότι δεν θα βλέπουν από κανέναν φως επιγνώσεως. Τότε θα αναχωρούν από τον κόσμο στα Ιερά Καταφύγια, για να βρούν ψυχική ανακούφιση των θλίψεών τους και παντού θα βρίσκουν εμπόδια και στενοχώριες.
Και όλα αυτά θα γίνουν, διότι ο Αντίχριστος θέλει να κυριεύσει τα πάντα και να γίνει εξουσιαστής όλης της Οικουμένης και θα ενεργεί τέρατα και σημεία κατά φαντασίαν. Θέλει να δώσει δέ, πονηρή σοφία στον ταλαίπωρο άνθρωπο, θα βρεί να ομιλεί ο ένας με τον άλλο, από τη μία άκρη της γης στην άλλη. Τότε θα πετούν στον αέρα σαν πτηνά και θα διασχίζουν τον βυθό της θάλασσας σαν ψάρια. Και όλα αυτά, θα τα κάνουν οι δυστυχείς άνθρωποι ζώντας στην άνεση και καλοπέραση, μη γνωρίζοντας ότι όλα αυτά είναι πλάνη του Αντιχρίστου. Και τόσο θα προσδέσει στην επιστήμη κατά φαντασίαν ο πονηρός, ώστε θα αποπλανήσει τους ανθρώπους και δεν θα πιστεύουν στην ύπαρξη του Τρισυποστάτου Θεού.
Τότε, βλέποντας ο Θεός την απώλεια του ανθρωπίνου γένους, θέλει να κολοβώσει τις ημέρες για τους λίγους σωζομένους, διότι ο διάβολος θέλει να πλανήσει εάν είναι δυνατόν και τους εκλεκτούς. Τότε αιφνιδίως θέλει να έρθει η δίστομος ρομφαία και θα θανατώσει τον πλάνον και τους οπαδούς αυτού». (Πιστό αντίγραφο από το βιβλίο «Ευαγγελικός Κήπος» της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου, Κύπρου)
Σχόλια
Ο πνευματέμφορος Άγιος Νείλος ο Μυροβλύτης μιλάει για την εποχή μας. Θα σχολιάσουμε κάποια προφητικά λόγια του Αγίου:
1. «Οι άνθρωποι θα γίνουν αγνώριστοι». Εδώ μιλάει για την ανδροποίηση της γυναικός και για τη γυναικοποίηση του ανδρός, όπως το ζούμε καθημερινά, αφού πλέον δεν είμαστε σε θέση να αναγνωρίσουμε, αν ο άλλος είναι άνδρας η γυναίκα, αλλά και ο στολισμός, τα φτιασίδια, τα χαϊμαλιά ασχημίζουν και παραμορφώνουν τα πρόσωπα των ανθρώπων.
Συνειδητοποιούμε ότι μετά από το επαίσχυντο νομοθέτημα πολλοί άνθρωποι επηρεάστηκαν και κατά τρόπο σατανικό εκδηλώνουν διαστροφικές επιλογές. Μία ευλαβής γυναίκα μας είπε το εξής: Ζούμε σε μια μικρή πόλη που όλοι γνωριζόμαστε. Υπήρχαν ομοφυλόφιλοι που γνωρίζαμε και ενδεχομένως και άλλοι που είχαν χαμηλό προφίλ. Μετά το ψήφισμα της βουλής για τα ομόφυλα ζευγάρια νομίζω ότι οι άνθρωποι άλλαξαν. Στο περιβάλλον μας στη παρέα μας στα παιδιά που βρίσκονται στην εφηβεία. Έχουν γίνει πιό προκλητικοί, πιό αυθάδεις, χωρίς ηθική, ενώ η αξιοπρέπεια και ο σεβασμός ονομάζονται ταμπού. Ένα παράδειγμα κάνουμε όχι συχνά παρέα με δύο ακόμη ζευγάρια. Την Τσικνοπέμπτη βγήκαμε αφού πήγαμε για καφέ και φαγητό αργότερα το απόγευμα πήγαμε για ποτό. Εγώ δε πίνω καθόλου αλλά για την παρέα και χάρη του συζύγου ακολουθώ. Ήπιαν αρκετά και άρχισαν τα περίεργα. Μετά από χορό και γέλια το ένα ζευγάρι άρχισε τα περίεργα. Ο σύζυγος άρχισε προκλητικά να πειράζει την διπλανή παρέα που ήταν τέσσερα κορίτσια μικρότερα από την κόρη του και η γυναίκα του γελούσε. Κοιτούσαμε περίεργα γιατί δεν καταλαβαίναμε και μετά η σύζυγος άρχισε να μού ψιθυρίζει στο αυτί πόσο ωραία και καλή είμαι… Μετά από λίγο απλά φύγαμε… και τους αφήσαμε εκεί. Ένα παράδειγμα μόνο. Με φοβίζει αυτή η αλλαγή και η προκλητικότητα.
2. «Οι άνθρωποι θα γίνουν άγρια θηρία». Στις μέρες μας, είναι φοβερά τα εγκλήματα που διαπράττονται από ανήλικα παιδιά, ενήλικες και γέρους ακόμη, οι οποίοι δηλώνουν ότι δεν υπάρχει φόβος Θεού και έχει παγώσει η αγάπη μεταξύ των ανθρώπων.
3. «Θα αλλάξουν τα ήθη και τις παραδόσεις των ανθρώπων». Διαπιστώνουμε εκ των πραγμάτων ότι με αργό και σταθερό βήμα αλλοιώνεται το ορθόδοξο ήθος της Εκκλησίας και το εκκλησιαστικό φρόνημα με τις διάφορες συλλειτουργίες με παπικούς και προτεστάντες η με τον κοινό εορτασμό του Πάσχα, όπως μεθοδεύεται και βεβαίως φθάνοντας και στο κοινό Ποτήριον, όπως, επίσης, και με τις συμπροσευχές που γίνονται από ορθοδόξους με διάφορους θρησκευτικούς ηγέτες προωθώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την πανθρησκεία.
Και οι παραδόσεις αλλοιώνονται με πολλούς τρόπους καθημερινά. Επίσκοποι αποσύρουν τον Εσταυρωμένο πίσω από την Αγία Τράπεζα, πέφτουν τα τέμπλα για να έχουν, τάχα, καλύτερη αμεσότητα οι ιερουργοί με τους πιστούς, τοποθετούν το σύνθρονο πίσω από την Αγία Τράπεζα προκειμένου αργότερα να λειτουργούν βλέποντας προς τον κόσμο, κατά παπικό τρόπο.
«Ευλογούν» τις κοπέλες για να μπορούν να μπαίνουν στο ιερό για να γίνουν παπαδίτσες, με απώτερο σκοπό αργότερα να γίνουν διακόνισσες και παπαδίνες μιμούμενοι τους προτεστάντες. Χειροθετούν άγουρα παιδιά αναγνώστες, χωρίς μερικές φορές να γνωρίζουν, έστω και στοιχειωδώς, την Αγία Γραφή. Συνηθίζουν τις ιερές τελετές και εύκολα επηρεάζονται από το πνεύμα της επίδειξης.
4. «Η σωφροσύνη θα χαθεί από τους ανθρώπους και θα βασιλεύση η ασωτία». Στην εποχή μας παρατηρούμε ότι τα σαρκικά αμαρτήματα δεν λογίζονται ως θανάσιμα αμαρτήματα από πολλούς χριστιανούς και κληρικούς ακόμη. Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος μαζί με τον π. Αλέξανδρο Καριώτογλου βάπτισαν παιδιά ομοφυλοφίλων πράγμα απαράδεκτο για την Εκκλησία μας και βέβαια, -μή σας φαίνεται εξωφρενικό- μετά από το σοδομικό νομοθέτημα θα υπάρξουν κληρικοί οι οποίοι θα τελέσουν και «γάμους» ομοφυλοφίλων.
Είναι φρικτό το γεγονός ότι στην παρέλαση των ΛΟΑΤΚΙ, έκαναν αυτά τα αίσχη. άλλος είχε στην κεφαλή την εικόνα της Παναγίας Μητέρας ημών σκεπασμένης με το σύμβολο των ΛΟΑΤΚΙ και άλλοι κρατούσαν την Ελληνική Σημαία, μια Σημαία η οποία είναι βαμμένη με τα αίματα αγίων και ηρώων, που τώρα μολύνεται και αχρειώνεται από ταλαίπωρους ανθρώπους, θύματα της αμαρτίας και του διαβόλου.
Αγαπούμε όλους τους ανθρώπους, γιατί τους βλέπουμε ως «κατ’ εικόνα» του Χριστού, αλλά σε καμμιά περίπτωση δεν μπορούμε να δεχθούμε αυτές τις ανομίες, που ξεπερνούν ακόμη και τα Σόδομα και τα Γόμορρα, όπως λέει ο Απόστολος Παύλος στην προς Ρωμαίους Επιστολή: «Τα οψώνια της αμαρτίας θάνατος» (Ρωμ. στ΄ 23). Οι πνευματικοί νόμοι λειτουργούν διαχρονικά, γι’ αυτό οι εκπτώσεις σε θέματα ορθοδόξου πίστεως και ζωής επιφέρουν, δυστυχώς, εθνικές τραγωδίες.
5. Λέγει ο Άγιος Νείλος ότι «από την ενέργεια της μεγίστης αμαρτίας και ασελγείας οι άνθρωποι θα στερηθούν τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, όπου έλαβαν στο Άγιο Βάπτισμα, καθώς και τις τύψεις της συνειδήσεως».
Γιά να λάβει ο καθένας τη χάρη του Αγίου Πνεύματος πρέπει να είναι καθαρό δοχείο. Γι’ αυτό κατά τον Άγιο Επιφάνιο «οι Άγιοι καταξιούνται το Άγιον Πνεύμα κατοικίζειν εν αυτοίς» (Αγίου Μακαρίου Καλογερά όπ. σ. 191).
Το Άγιο Πνεύμα έρχεται στον κάθε άνθρωπο κατ’ αναλογία της καθαρότητος, της ταπεινοφροσύνης, της ασκήσεως αλλά και της μετανοίας. Όσο ζούμε μακριά από το Θεό, τόσο σκληρύνεται η καρδιά μας, με επακόλουθο να μην ενεργούν τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος. Και γι’ αυτό φυσικά ο άνθρωπος «καπακώνει» τη συνείδησή του, κατά την έκφραση του Αγίου Παϊσίου, έτσι ώστε να μην ελέγχεται πλέον. Δεν υπάρχει φοβερότερο κακό από το να μη λειτουργεί η συνείδηση αφού αυτή είναι η φωνή του Θεού. Ο Άγιος Βαρσανούφιος λέγει ότι «ουδέν βιαιότερον συνειδήσεως».
Ο ρήτορας Ισοκράτης σε μια επιστολή του «Προς Δημόνικο» γράφει: «Μηδέποτε μηδέν αισχρόν ποιήσας έλπιζε και λήσειν. και γάρ αν τους άλλους λάθης σεαυτώ συνειδήσεις». Δηλαδή, μην ελπίζεις, αν έκανες κάποιο κακό, ότι θα διαφύγεις της προσοχής των άλλων. και εάν πάλι διαφύγεις των άλλων, δεν θα ξεφύγεις τον έλεγχο της συνειδήσεώς σου. Ο Μένανδρος (κωμικός ποιητής) συμπληρώνει: «Βροτοίς άπασιν η συνείδησις Θεός», δηλαδή σε όλους τους ανθρώπους η συνείδηση επέχει τη θέση του Θεού. Και ο Ρουσσώ αναφέρει χαρακτηριστικά: «Συνείδηση, συνείδηση! Θείο ένστικτο, αθάνατη και ουράνια φωνή»!
6. «Και τόσο θα προσδέσει στην επιστήμη κατά φαντασίαν ο πονηρός, ώστε θα αποπλανήσει τους ανθρώπους και δεν θα πιστεύουν στην ύπαρξη του Τρισυποστάτου Θεού».
Στο Βιβλίο της Εξόδου ο Θεός λέγει τα εξής: «…σύ λάλησον πάσι τοις σοφοίς τη διανοία, ούς ενέπλησα πνεύματος σοφίας και αισθήσεως…» (Έξοδος 28, 3). Ερμηνεία: Σύ μίλησε σε όλους τους σοφούς, τους οποίους γέμισα με σοφία και καλαισθησία. «Και ενέπλησα αυτόν πνεύμα θείον σοφίας, συνέσεως και επιστήμης» (Έξοδος 31, 3). Ερμηνεία: Τούτον γέμισα με Πνεύμα Θεού σοφίας, συνέσεως και επιστήμης. Τι σημαίνουν τα λόγια αυτά; Ότι ο Θεός φώτισε κάποιους ανθρώπους με ιδιαίτερα χαρίσματα, έτσι ώστε μέσα από την επιστήμη να βοηθήσουν τους ανθρώπους για να αντιμετωπίσουν τα διάφορα προβλήματα της ζωής από κάθε άποψη. Ωστόσο, όταν θεοποιείται η επιστήμη και συνδυάζεται με την αλαζονεία, την φιλοχρηματία, την δολοπλοκία και την έλλειψη αγάπης προς τον συνάνθρωπο τότε προσδένεται με το διάβολο, και οι άνθρωποι χάνουν εύκολα την πίστη τους στην Αγία Τριάδα και υπεισέρχονται φοβερά δεινά στην ανθρωπότητα. Τα ζήσαμε την εποχή του κορωνοϊού. Τούτο το επιβεβαιώνει και ο Πλάτωνας στο έργο του Μενέξενος: «Πάσά τε επιστήμη χωριζομένη δικαιοσύνης και της άλλης αρετής πανουργία, ου σοφία φαίνεται». Δηλαδή κάθε επιστήμη όταν απομακρύνεται από τη δικαιοσύνη και τις άλλες αρετές καταλήγει να είναι δόλος και όχι σοφία.
Η ευθύνη μας
Ο Άγιος Νείλος ο Μυροβλύτης έζησε τον 16ο αιώνα, ασκήτεψε στο σπήλαιο του Αγίου Πέτρου του Αθωνίτου. Μέσα στην ανήλια σπηλιά αγωνίστηκε με όλες τις πνευματικές ασκήσεις, την κάθαρση του νού, την νηστεία, την αγρυπνία, την νοερά προσευχή και την χαμαικοιτία. Είχε το χάρισμα των δακρύων, έδωσε σκληρούς αγώνες κατά των δαιμόνων. Εκοιμήθη στις 12 Νοεμβρίου του 1651. Από το σκήνωμά του, που ετάφη κοντά στη σπηλιά, έτρεχε μύρο τόσο άφθονο που χυνόταν στη θάλασσα ώστε έρχονταν με πλεούμενα οι χριστιανοί να το μαζέψουν λόγω των ιαματικών του ιδιοτήτων. Ο Άγιος όμως σταμάτησε να μυροβλύζει, επειδή πολλοί πειρατές θανάτωναν και έκλεβαν τους χριστιανούς.
Ο Άγιος Νείλος με την όλη οσιακή βιωτή του, έλαβε από το Θεό το χάρισμα της προφητείας που είναι τόσο αποκαλυπτικό και φθάνει ως την εποχή μας. Θα είμαστε αναπολόγητοι κατά την ημέρα της κρίσεως, εάν αδιαφορήσουμε η την αγνοήσουμε.
Ο Άγιος Επίσκοπός μας, ο μακαριστός Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κυρός Κοσμάς, συχνά έλεγε στα κηρύγματά του ότι δεν πρέπει να παραβλέπουμε τα σημεία των καιρών και ότι ζούμε στην εποχή του Αντιχρίστου. Σε κήρυγμά του ο Μητροπολίτης μας είπε τα εξής: «…Χρέος μας να κρατήσουμε το χιτώνα που ελάβαμε με το Βάπτισμά μας αμόλυντο, καθαρό, αγιασμένο για να αξιωθούμε να ζήσουμε αιωνίως με τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα…».
aktines.blogspot.com