Για “αήθη, προκλητική, ασεβή και αντιχριστιανική ποδοπάτηση από την συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου της εντολής του Θεού για την ιερότητα της ημέρας Κυρίου (Κυριακής)” κάνει λόγο σε νέα καταιγιστική ανακοίνωσή του ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ. Συν τοις άλλοις αναφέρεται σε “πονηρή” υπουργική απόφαση, σε εξάρτηση από ξένους εντολείς, αμφισβητεί ευθέως τις δήθεν πατριωτικές αντιλήψεις της ΝΔ και προειδοποιεί τους γαλάζιους καρεκλοκένταυρους ότι θα έχουν το τέλος του διδύμου Γιαννάκου-Καλού
Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Τώρα που το προσωπείο των συγκυβερνώντων έπεσε.
Τώρα που απεδείχθησαν οι «διατάκται και υπεργολάβοι» των διεθνών εντολέων τους.
Τωρα που δικαιώθηκαν πλήρως όλοι όσοι είχαν προείδει το ψέμμα και την καταδολίευση μέσα από το προκάλυμμα καπνού που μέσα στην Βουλή των Ελλήνων έριχνε το «δίδυμο της επιτυχίας» !!! κ.κ. Χατζηγάκη –Σκορδά, που τώρα υπέστη τα επίχειρα των πράξεών του και υπενθύμισε με την περιθωριοποίησή του την ρήση του Νοροντόμ Σιχανούκ για την μεταχείρησή του από τους ερυθρούς Χμερ και τον αιμοδιψή ηγέτη τους Πολ Ποτ, στην μαρτυρική Καμπότζη: «Αισθάνομαι σαν τον εύχυμο καρπό της κερασιάς που τρως την ευωδιαστή σάρκα του και φτύνεις το κουκούτσι» γιατί ενώ εψηφίσθη το άνοιγμα των καταστημάτων για 7 Κυριακές το χρόνο και μόνο για την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα με καταστήματα έως 250 τ.μ., η πονηρά υπουργική Απόφασις του δήθεν εκπροσώπου της λαικής Δεξιάς κ. Γιακουμάτου δήθεν πιλοτικά υλοποιεί τον αρχικό άθλιο σχεδιασμό για την πλήρη καταστρατήγηση της αργίας της Κυριακής, εκχωρώντας την επιχειρηματικότητα στις πολυεθνικές και τα πολυκαταστήματα και οδηγώντας αναπόδραστα τους μικρομεσαίους εμπόρους στον αφανισμό και το λουκέτο.
Ως έσχατος των Πειραιωτών, θέλω δημόσια να συγχαρώ τον συμπολίτη μας κ. Βασίλη Κορκίδη, Πρόεδρο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου για την πεπαρρησιασμένη απόφασή του διαμαρτυρόμενος για τα παραπάνω, να παραιτηθεί από όλες τις κομματικές του ιδιότητες στο συγκυβερνόν κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Είναι τραγελαφικό το γεγονός, ότι το κόμμα της Ν. Δημοκρατίας που ενώ θεωρητικά εμφορείται από πατριωτικές αντιλήψεις στην πράξι φαλκιδεύει τα προτάγματά του και αποδεικνύεται, όπως εν προκειμένω, διώκτης της ιδιοπροσωπείας του Γένους.
Η αήθης, προκλητική, ασεβής και αντιχριστιανική ποδοπάτηση από την συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου της εντολής του Θεού για την ιερότητα της ημέρας Κυρίου (Κυριακής) δυστυχώς είναι προάγγελος επερχομένων δεινών και επαναλαμβάνει το έγκλημα του Τουρκαλβανού Κούρτ Πασά του Βερατίου, που απηγχόνισε τον διδάχο του Γένους και Ισαπόστολο Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, υπερασπιζόμενο εκτός των άλλων την ιερότητα της αργίας της Κυριακής, χρηματισθείς από τους προγόνους των σημερινών διεθνών οικονομικών διευθυντών, γεγονός για το οποίο πανηγυρίζει ο σοφολογιώτατος τ. Ραβίνος Θεσσαλονίκης και νυν κάτοικος Ισραήλ κ. Μαρδοχαίος Φριζής. Γιά τους τυχόν αμφισβητούντας ίσως και για τον αρθρογραφούντα πατέρα του λαμπρού αυτού νέου κ. Ιάκωβο Φριζή, παρατίθεται ο συγκεριμένος σύνδεσμος (http://www.you tube.com/watch?v=Hji1gNu_IP0) για να καμαρώσουν το όντως φονταμενταλιστικό παραλήρημα του κ. Ραβίνου, διαδόχου των φονευτών του μεγάλου οσίου και θεοφόρου ανδρός.
Ο εορτασμός μιάς ημέρας αναπαύσεως της εβδομάδος, όπως απαιτεί η ανθρώπινη φύση βασίζεται στο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης «Γένεση» (β΄,2-3), έτσι το Σάββατο διά του Νόμου της Π.Δ. εισήλθε ως «ημέρα Κυρίου» στην Καινή Διαθήκη με τα δύο βασικά στοιχεία, δηλ. αποχή από τις εργασίες και ιδιαίτερη λατρεία του Θεού. Τη θέση του Σαββάτου στον Χριστιανισμό κατέλαβε η Κυριακή (Αποκαλ. α΄,10) σαν πρώτη ημέρα της εβδομάδος κατά την οποία ανεστήθη ο Κύριος εκ του Τάφου, δημιούργησε το αναστάσιμο φως και απέστειλε το Πανάγιο Πνεύμα να επιφοιτήση στους Αποστόλους. Η Κυριακή σαν κατ’ εξοχήν «ημέρα του Κυρίου» υπενθυμίζει τον ερχόμενο Χριστό σαν ανατέλλοντα ήλιο, ο Οποίος θα έλθη να αποκαταστήση την χειμαζομένη δικαιοσύνη και να καταργήση την αφόρητη υποκρισία. Η Ανάσταση του Κυρίου λέγει ο Ι. Αυγουστίνος υπόσχεται σε όλους μας την αιώνια ημέρα και της δικής μας Αναστάσεως (Serm 15 de verb apost). Η Κυριακή είναι η αρχαιοτάτη εορτή του Χριστιανισμού, η οποία αποκαλείται στο Ευαγγέλιο, ως η «μία των Σαββάτων» (Ματθ. κη΄1, Μαρκ. ιστ΄2, Α΄Κορ. ιστ΄2, Πραξ. κ΄7), στην δε Αποκάλυψη του Ιωάννου ονομάζεται Κυριακή ημέρα (Αποκαλ. α΄10).
Οι μαρτυρίες για τον εορτασμό της Κυριακής συνεχίζονται και μετά την Καινή Διαθήκη. Στην επιστολή Βαρνάβα ονομάζεται «8η ημέρα», ο δε άγιος Ιγνάτιος Αντιοχείας καταδικάζει τους σαββατίζοντες και μη συμμορφουμένους στην καθολική πράξη της Εκκλησίας γράφοντας: «Κατά Κυριακήν Κυρίου ζώντες εν η και η ζωή ημών ανέτειλε δι΄ Αυτού» (Μαγν. κεφ. 9). Κατά τα μέσα του 2ου αι. ο άγιος Ιουστίνος ο φιλόσοφος και μάρτυς γράφει στην Απολογία του προς τον Ρωμαίο Αυτοκράτορα (Κεφ. 67) «Την δε του ηλίου ημέραν κοινήν την συνέλευσιν ποιούμεθα» χρησιμοποιών για την Κυριακή τον όρο «ηλίου ημέρα», ο οποίος παρέμεινε σε ορισμένες Ευρωπαικές γλώσσες όπως στην Αγγλική Sunday, στην Γερμανική Sonntag κλπ. Μετά την ειρήνη του Μ. Κων/νου με το διάταγμα των Μεδιολάνων (313) καθορίζεται με τον πρώτο νόμο του στις 7/3/321 ως ημέρα αναπαύσεως, αγαλλιάσεως, θείας λατρείας και αγαθοεργίας η αργία της Κυριακής, η «σεβαστή ημέρα του ηλίου» όπως την αποκαλούσε, η δε εν Λαοδικεία Σύνοδος με τον 29ο Κανόνα της ώρισε «ου δεί χριστιανούς ιουδαίζειν, την δε Κυριακήν προτιμώντες σχολάζειν ως χριστιανοί». Το νόμο του Μ. Κων/νου «Omnes judices urbanaeque pledes et atrium officia cunctarum venerabili die solis quiescant» επεκύρωσε και ο διάδοχός του Μ. Θεοδόσιος, με τον κωδ. VIII 8, 3 και XV 5, 2.
Είναι ενδεικτικό της πολυειδούς συγχύσεως των καιρών ότι την αργία της Κυριακής υπερασπίζονται μετά πολλής δυνάμεως οι κομματικοί σχηματισμοί του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ που εκκινούν βέβαια από άλλη αφετηρία. Αυτό όμως το γεγονός ερρωνύει την βεβαιότητα για την πλήρη εξάρτησι των συγκυβερνώντων από το διεθνιστικό λόμπι.
Το συγκυβερνόν κόμμα της Ν. Δημοκρατίας αποδεικνύεται ότι δεν διδάσκεται από το παρελθόν του. Το πολιτικό τέλος του διδύμου Μ. Γιαννάκου-Γ. Καλού δεν φρονηματίζει τους σημερινούς «καρεκλοκένταυρους». Φαίνεται ότι είναι τόση η δέσμευση και η εξάρτησή τους από τους διεθνείς εντολείς των ώστε δεν μπορούν να ενωτισθούν της φωνής της λογικής και του χρέους, ποδοπατώντας με περισσή ασέβεια τον αιώνιο και άφθιτο νόμο του Παναγίου Θεού και εκχωρώντας τα πρωτοτόκια της ύπάρξεώς τους στην τρομακτικά εφήμερη και παροδική εξουσία τους !!!
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ