Τον Σεπτέμβριο του 2009 η Ολυμπιακή πραγματοποίησε τις τελευταίες πτήσεις προς Νέα Υόρκη, Τορόντο και Μόντρεαλ.
Η απουσία της δημιούργησε ένα κενό στα ταξίδια των ομογενών των ΗΠΑ και του Καναδά προς την Ελλάδα, το οποίο προσπάθησαν να καλύψουν ξένες αεροπορικές εταιρείες. Έτσι, μόνο για την καλοκαιρινή περίοδο, οι καναδέζικες Air Canada και Air Transat καλύπτουν τα απευθείας δρομολόγια του Τορόντο και του Μόντρεαλ, ενώ οι αμερικανικές Delta Air Lines και US Airways της Νέας Υόρκης και της Φιλαδέλφειας αντίστοιχα.
Ο πατήρ Νικόλαος Αλεξανδρής, είναι ένας ιερέας που αποφάσισε να κάνει αυτό που ζητούσαν επίμονα οι ομογενείς. Μια αεροπορική εταιρία που να τους ενώνει με την μητέρα Ελλάδα, αποκλειστικά Ελληνική. Μιλώντας στο BriefingNews, είπε ότι «δημιουργήθηκε κενό, το οποίο η ομογένεια δεν μπορεί να δεχθεί, καθώς τα εισιτήρια έφτανα στα 2.200 δολάρια».
Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια ασχολείται με το αεροπορικό κομμάτι ο ιερέας από τον Καναδά, που βρέθηκε στην Κέρκυρα για να παντρέψει την κόρη του. Δραστήριος στον Καναδά, καθώς εκπροσωπεί την μητρόπολη στην κυβέρνηση της Ελλάδας και του Καναδά και είναι ο άνθρωπος ο οποίος έχει κάνει ορφανοτροφεία, τηλεοπτικά κανάλια στο Τορόντο.
«Υπάρχουν επιχειρηματίες που δίνουν πολλά χρήματα για να κρατηθεί ο ελληνισμός στο εξωτερικό, όταν βλέπουν ότι υπάρχει διαφάνεια. Ο κόσμος περιμένει και θα υποστηρίξει ένα ελληνικό προϊόν, με άξιους πιλότους της Ολυμπιακής, με αεροσυνοδούς που θα μιλούν ελληνικά, και όλα τα προϊόντα πάνω στο αεροπλάνο θα είναι ελληνικά. Θα είναι δηλαδή ένας φορέας που θα εξάγει, αν θέλετε ακόμη και τον ελληνικό πολιτισμό».
Στο όλο εγχείρημα η στήριξη της πολιτείας στην Ελλάδα είναι προφανής, σε τεχνικό επίπεδο, αν και η γραφειοκρατία είναι μεγάλη, κάτι που γνωρίζει καλά στην χώρα μας ο πατέρας Νικόλαος.
Τα σχέδιά του για το νέο αεροπορικό φορέα που θα ενώνει την Ελλάδα με τον Καναδά και τις ΗΠΑ, είναι αισιόδοξα, και ο ίδιος δηλώνει έτοιμος, όπως και οι άλλοι συνεργάτες του να φέρουν εις πέρας αυτό το δύσκολο έργο, όταν στις αερομεταφορές κυριαρχούν οι ξένες αεροπορικές εταιρείες. Έχοντας ο ίδιος την εμπειρία του πιλότου, θεωρεί πως το business plan, αφήνει περιθώρια για την SkyGreece να είναι μια κερδοφόρα ελληνική εταιρία.
«Το αεροπλάνο που θα πετάει, βρίσκεται τώρα στην Τουρκία και βάφεται. Για να πάρεις ένα αεροπλάνο σήμερα, είναι πάρα πολύ δύσκολο, καθώς η αγορά είναι πολύ μικρή. Υπάρχουν μόλις πέντε εταιρίες. Το αεροσκάφος το δικό μας, είναι ένα Boeing 767 και ανήκει στην Bank of America, την μεγαλύτερη τράπεζα στο κομμάτι της aviation.
Εδώ και δυο χρόνια το μεγαλεπήβολο σχέδιο βρίσκεται στα σκαριά. Ήδη στο Μαρκόπουλο λειτουργούν τα γραφεία της νέας αεροπορικής εταιρίας με 25 άτομα προσωπικό. «Γενικός διευθυντής είναι ο κ. Ιορδάνης Καρατζάς, πρώην πρόεδρος της Ολυμπιακής Αεροπορίας, οικονομικός CFO, είναι ο άνθρωπος που έφτιαξε την EasyJet, ο Νίκος ο Μανουδάκης και άλλα ικανά στελέχη, που δείχνει ότι όλοι έχουν εμπειρία».
Τέλος Σεπτεμβρίου το γαλανόλευκο αεροπλάνο φτάνει στο Ελ. Βενιζέλος, όπου θα γίνει υποδοχή από την ελληνική κυβέρνηση. Από 1η Οκτωβρίου το αεροσκάφος θα ξεκινήσει πτήσεις στην Ευρώπη, όχι ακόμη στον Καναδά, αλλά σε άλλα σημεία του πλανήτη. «Για να πάρεις την άδεια για να πετάξεις Αμερική και Καναδά, πρέπει να έχεις πτητικό έργο. Αυτή η άδεια διαρκεί περίπου τρεις μήνες. Στο web site θα ξεκινήσουν οι κρατήσεις και αναμένουμε αρχές Μαρτίου να ξεκινήσουν οι πτήσεις για Αμερική και Καναδά, και πιο συγκεκριμένα για Τορόντο, Σικάγο, Μόντρεαλ».
Στο μεταξύ το πτητικό έργο της εταιρείας θα ξεκινήσει από το μοναστήρι του Ταξιάρχη, προστάτη των αεροπόρων, στον Μανταμάδο της Λέσβου. Εκπληρώνοντας ένα τάμα ο πρόεδρος της SkyGreece ο δραστήριος πάτερ Νικόλας Αλεξανδρής και τα στελέχη του θα μεταβούν στο μοναστήρι όπου και θα λειτουργήσει. Μάλιστα το πρώτο αεροσκάφος θα ονομαστεί «Ταξιάρχης».
Η είδηση της νέας εταιρίας έχει κάνει πολλούς να αναζητήσουν μια θέση εργασίας. «Στο management είναι καλυμμένες οι θέσεις, αλλά στην καμπίνα θα υπάρξουν αρκετές θέσεις εργασίας για τους Έλληνες. Αρκεί να σας πω ότι στο γραφείο υπάρχουν πάνω από 2000 βιογραφικά υποψηφίων».
Ο ίδιος προσμένει με αγωνία την ημέρα που θα δει «να προσγειώνεται το αεροπλάνο της SkyGreece, με τη γαλανόλευκη στο πτερύγιο του, στην πρώτη πτήση του στο αεροδρόμιο Κένεντι της Νέας Υόρκης. Αυτό θα είναι η ανταμοιβή μου, καταλήγει, όπως και όλωνα μας, καθώς αυτό που δεν κατάφερε να κάνει μια κρατική αεροπορική εταιρία, το κάνει ένας ρασοφόρος!