Αγιορείτες Κελλιώτες Πατέρες- Το ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ παρακολουθεί, εδώ και πολύ καιρό, διάφορα δημοσιεύματα είτε ιστοσελίδων είτε άλλων ΜΜΕ, στα οποία υπογράφουν “ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ” χωρίς κανένα όνομα, αλλά ούτε και διεύθυνση.
Του Γιάννη Παπανικολάου- ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Σ᾽ αυτά καταγγέλονται αποφάσεις ή πράξεις είτε των Αγιορειτικών οργάνων είτε διαφόρων εκκλησιαστικών προσώπων απλά και μόνο με αυτή την υπογραφή! Γίναμε αποδέκτες πολλών αρνητικών σχολίων από πολλούς φιλαγιορείτες για αυτά τα ανώνυμα δημοσιεύματα και μας παρακάλεσαν να το επισημάνουμε, διότι αγαπούν πραγματικά το Περιβόλι της Παναγίας και δεν επιθυμούν να διασύρεται κατά τρόπο ανέντιμο, με αποτέλεσμα να σκανδαλίζονται πολλοί πιστοί.
Επισημάνθηκε και άλλη φορά σε αυτόν εδώ τον ιστότοπο, σαν ρεπορτάζ, εξ αφορμής της εξόδου της Παναγίας του «Άξιον Εστι» στην Κομοτηνή, ο σκοτεινός ρόλος του συγκεκριμένου «κουκουλοφόρου συνδέσμου», όταν κατηγορούσε την Ιερά Κοινότητα και τους Ηγουμένους για την απόφαση αυτή.
Και διερωτόμαστε προς τί αυτή η ανωνυμία; Γιατί δεν τολμούν αυτοί οι αυτοαποκαλούμενοι Αγιορείτες κελλιώτεςπατέρες να πουν στους αναγνώστες τους ποιοί είναι; Θέλουν πίσω από την κουκούλα τους να γίνουν πιστευτοί και να τους λάβουν σοβαρά υπόψη όσοι τους διαβάζουν;
Κανονικά, σε όποιον παραλήπτη πηγαίνουν ανώνυμες επιστολές, αυτές, εκτός εάν απευθύνονται στις Αρχές προς έρευνα,ρίπτονται στο καλάθι των αχρήστων, ενώ σε ορισμένες ιστοσελίδες ή ΜΜΕ προβάλλονται μέ πηχιαίους τίτλους,δυστυχώς, με αποτέλεσμα να βλάπτονται ηθικά όσα πρόσωπα μνημονεύονται στα κείμενά τους.
Αυτό το θεωρούν χριστιανική πράξη οι Κελλιώτες Πατέρες, όταν δηλ. κρίνουν και κατακρίνουν πρόσωπα και πράγματα;
Γιατί δεν αφιερώνονται στην ησυχία και την προσευχή, στα πνευματικά δηλ. καθήκοντά τους, αφού διάλεξαν να ζουν μακριά από την τύρβη του κόσμου ή των Κοινοβίων από τα οποία αποχώρησαν, αλλά μετά πολλής σπουδής παρακολουθούν όλα τα τεκταινόμενα που δεν τους αφορούν;
Έτσι θα αναγκάζουν ορισμένες φορές και τους τυχόν συκοφαντούμενους να μπαίνουν στον κυκεώνα του κυνηγιού των μαγισσών, καθώς δεν μπορούν νααπαγγείλουν ονομαστικές κατηγορίες, διότι το ένδυμα των «κουκουλοφόρων» μοναχών είναι αόρατο, σαν τις σκοτεινές κινήσεις και τα έργα του αντιδίκου! Στα κρυφά, λοιπόν, ενεργούν μόνο οι κάθε είδους «αντί», γιατί δεν έχουν το θάρρος της γνώμης τους!
Και ποιός στο τέλος -τέλος ευθύνεται γι’αυτή την κατάντια. Αυτοί οι πατέρες ανήκουν διοικητικά σε κάποια αγιορείτικη μονή και είναι δυνατόν να δρουν ανεξέλεγκτα και χωρίς γνώση των διοικήσεων κάθε μονής;
Μήπως θα πρέπει να μπει ένα φρένο σ’ αυτή την κατηφόρα είτε από την Ιερά Κοινότητα είτε και από τους αγίους Καθηγουμένους, διότι, άν δεν κάνουμε λάθος, όλοι οι εξαρτηματικοί λεγόμενοι μοναχοί είναι υποχρεωμένοι να δίνουν λόγο στην μονή, στην οποία υπάγονται, σε ό, τι αφορά στις πράξεις τους, και μάλιστα όταν αυτές δεν είναι κόσμιες και σκανδαλίζουν τον απλό κόσμο;