Του Γιώργου Θεοχάρη – ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ KAI ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ: Νέο γύρο αντιπαράθεσης μεταξύ Ιεραρχών και ορισμένων επιστημόνων για το φλέγον ζήτημα της Θείας Κοινωνίας πυροδοτεί η τοποθέτηση του διακεκριμένου έλληνα καθηγητή Γενετικής της Γενευης, κ. Δερμιτζάκη, ο οποίος είπε ότι ΄΄η Θεία Μετάληψη έπρεπε να έχει απαγορευτεί από την αρχή της πανδημίας΄΄.
Ιδιαίτερα ενοχλημένοι από την νέα παρέμβαση του κ. Δερμιτζάκη εμφανίστηκαν στο ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ δυο έμπειροι Ιεράρχες της ελλαδικής εκκλησίας που μίλησαν για νέα πρόκληση χωρίς επιχειρήματα!
Το ζήτημα όμως που προκύπτει είναι εάν οι παρεμβάσεις ορισμένων γνωστών επιστημόνων τύπου Μόσιαλου και Δερμιτζάκη έχουν και τις ευλογίες του Μαξίμου .
Ο μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος διευκρίνισε ότι ποτέ κανείς ανά τους αιώνες δεν κόλλησε μικρόβιο από την Θεία Κοινωνία. Συνεχίζοντας τόνισε ο Ιεράρχης της ιστορικής περιοχής της Πελοποννήσου υπογράμμισε:
«Ο Χριστός ούτε μολύνει ούτε μολύνεται.Η Θεία μετάληψη είναι φάρμακο αθανασίας .
Από τότε που ο Χριστός καθιέρωσε την Θεία κοινωνία και την θεία μετάληψη ποτέ κανένα κρούσμα μόλυνσης δεν παρουσιάστηκε ούτε καν θανάτου ιερέως μετά τη θεία μετάληψη . Η μεγαλύτερη απόδειξη είναι οι ιερείς στα νοσοκομεία . Ποτέ δεν μολύνθηκε κανείς ανά τους αιώνες . Η Θεία Κοινωνία δεν είναι ψωμί και κρασί αλλά είναι Σώμα και αίμα Χριστού . Αυτή είναι η ουσία . Βέβαια., είναι θέμα πίστεως Για αυτό λέμε «μετά φόβου θεού πίστεως και αγάπης προσέλθετε ».
Λάβρος ο Πειραιώς για τους «άφρονες επιστήμονες »!
Για περίσσευμα ανοησίας και αγνωσίας έκανε λόγο ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ.
«Η θέση τις εκκλησίας για την Θεία Κοινωνία είναι διαχρονική . Αυτοί που ασχολούνται με τον κόσμο της φθοράς είναι άγευστοι της χάριτος του Ζώντος Τριαδικού Θεού. Συνεχώς ομιλούν εκ του περισσεύματος
της αγνωσίας και της ανοησίας τους διότι όλα θεωρούν ότι υπόκεινται στο πείραμα της παρατήρησης . Άρνηση του θεού είναι οι παροτρύνσεις επιστημόνων να σταματήσει η Θεία Κοινωνία .
Για δέκα ολόκληρα χρόνια ο ιερομόναχος Χρύσανθος Κουτσουλογιαννάκης ήταν η παρηγοριά των λεπρών στη Σπιναλόγκα. Ευλογούσε και κοινωνούσε τους αρρώστους απλώνοντας το χέρι και λαμβάνοντας θεία κοινωνία από το ίδιο κουτάλι χωρίς να φοβηθεί την ασθένεια και τις συνέπειες της…. Και ήταν απόλυτα υγιής μέχρι τα βαθιά γεράματα !
Πως μπορεί ένας μικρός άνθρωπος έστω και αν έχει ελαχιστότατες γνώσεις, μπροστά στη Σοφία και στο μεγαλείο του Θεού να αποφαίνεται για την ύπαρξη του Θεού από τον μικρό πλανήτη γη που βρίσκεται 100.000 έτη φωτός από …
Είναι δυστυχώς άφρονες όσοι προσπαθούν να πείσουν για το αντίθετο .»