O ναός του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου που βρίσκεται στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης, και ξεκίνησε να χτίζεται το 1892, επισήμως ανήκει στην αρχιεπισκοπή των Επισκοπικών, αλλά στην ουσία , λέγεται πως αποτελεί ένα νεοπαγαναστικό – αποκρυφιστικό – περιβαλλοντολατρευτικό ναό, γεμάτο αποκρυφιστικούς συμβολισμούς.
Ο καθεδρικός ναός ήταν για χρόνια το «σπίτι» του λεγομένου «Ναού της Κατανόησης» (Temple of Understanding), ενός νεοεποχίτικου πανθρησκειακού τόπου συναντήσεως που ιδρύθηκε το 1960 και λειτουργεί υπό την αιγίδα του ΟΗΕ ως ΜΚΟ, ως όργανο προώθησης μίας νέας παγκόσμιας θρησκείας …
Για το τελείωμα των εργασιών ανοικοδόμησης του ναού, ανάμεσα στους χρηματοδότες ήταν μεγιστάνες, όπως η JP Morgan και εξέχουσες προσωπικότητες όπως ο Μέγας Διδάσκαλος των Τεκτόνων της πολιτείας της Νέας Υόρκης.
Η ολοκλήρωση του καθεδρικού ναού θεωρήθηκε μάλιστα, τόσο μεγάλο επίτευγμα για τους τέκτονες που παρουσιάστηκε στην πρώτη σελίδα του περιοδικού τους “Masonic World” το Μάρτιο του 1925.
Οι καβαλάρηδες της Αποκάλυψης;
Μια σκηνή που απεικονίζει μία γέννηση κάποιου όντος μέσα από ένα είδος λουλουδιού, που περιβάλλεται από μούμιες και πάνω από ένα αρνί που έχει τα πόδια του δεμένα. Ποιος γεννιέται; Είναι το Αντίχριστος που όπως λέει το Βιβλίο της Αποκάλυψης είναι το θηρίο “που ανεβαίνει από τη γη. Και είχε δύο κέρατα σαν αρνί”; Από κάτω είναι μια δίνη σπιράλ (συμβολίζει την αλλαγή της συνείδησης;) και οι άνθρωποι προφανώς υμνούν ή λατρεύουν τη φιγούρα αυτή.
Ο Πυλώνας αυτός συμβολίζει το θάνατο με το “τροχό μέσα σε άλλο τροχό, γεμάτοι με μάτια ολόγυρα” από το όραμα στην αρχή του βιβλίου του Ιεζεκιήλ.
Ο Πυλώνας με το Δέντρο της Ζωής της Καμπάλα. Το Βιβλίο της Αποκάλυψης λένε μερικοί ότι είναι κωδικοποιημένο με Καμπαλιστική αριθμολογία για να αποκαλύψει «εσωτερικό νόημα του».
Ο άνθρωπος πάνω από το Δέντρο της Ζωής είναι επίσης ασυνήθιστος για έναν καθεδρικό ναό. Είναι μονόφθαλμος (βλέπε το μάτι του Horus) και φοράει μια τεράστιο φυλαχτό χαλαζία, το οποίο λέγεται ότι έχει μαγικές και μεταφυσικές ιδιότητες.
Δεν υπάρχει κάποια τεκμηρίωση σχετικά με την έννοια των πυλώνων και το υπόλοιπο του καθεδρικού ναού που περιέχει πολλά έργα τέχνης με παράξενους συμβολισμούς που αναφέρονται σε μία επερχόμενη καταστροφή και σε μια νέα εποχή.