Του Μάνου Ηλιάδη
Η ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την ανέγερση του ισλαμικού τεμένους στην Αθήνα, η απόφαση -κατ’ απαίτηση των Τούρκων- για αποκατάσταση του τζαμιού Φετιχιέ στη σκιά της Ακροπόλεως και η υποβολή αιτήματος εκ μέρους της Τουρκίας για την επαναλειτουργία ως χώρων λατρείας σειράς παλαιών οθωμανικών τζαμιών εκτιμάται ότι θα χαρακτηριστούν σύντομα σταθμοί για την έναρξη μιας νέας εποχής για την Ελλάδα.
Υπό μια μεταφορική -αλλά ουδόλως απέχουσα της πραγματικότητας- άποψη, τα γεγονότα αυτά αποτελούν μια μορφή «θρησκευτικής αλώσεως» της χώρας, κάτι που υποστηρίζεται από πλήθος στοιχείων και τις εμπειρίες άλλων χωρών.
Οι ανατροπές
Εάν τούτο ακούγεται υπερβολικό, αρκεί να επισημανθεί ότι η αλλαγή αυτή λαμβάνει χώρα σε μια εποχή κατά την οποία ο παράγοντας της θρησκείας έχει καταστεί μείζον πολιτικό εργαλείο σε παγκόσμια κλίμακα και προκαλεί μεγάλης εκτάσεως ανατροπές στις μέχρι τώρα επικρατούσες πολιτικές ισορροπίες.
Το θέμα της ανεγέρσεως του ισλαμικού τεμένους στην Αθήνα πρέπει να ιδωθεί ως τμήμα της τεκμηριωμένης -με αμέτρητα βιβλία, μελέτες, αναφορές υπηρεσιών πληροφοριών και πλήθος δημοσιευμάτων- επεκτατικής τάσεως του Ισλάμ, η οποία, σε αντίθεση με την Ελλάδα όπου το θέμα δεν έχει καν συζητηθεί ούτε σε συνέδριο, έχει προκαλέσει τεράστιες συζητήσεις στην Αμερική και την Ευρώπη, όχι βέβαια για θρησκευτικούς λόγους, αλλά ως απειλή εθνικής ασφαλείας. Οι διακηρύξεις από απλούς ιμάμηδες μέχρι επιφανή στελέχη του ισλαμικού κινήματος περί ανωτερότητας του νόμου του Αλλάχ σε σχέση με τον ανθρώπινο νόμο και κατ’ επέκταση και την οργάνωση των κρατών με βάση τον ισλαμικό νόμο (Σαρία) και όχι το Σύνταγμα που είναι ένα απλό ανθρώπινο κατασκεύασμα δεν αφήνουν πολλές αμφιβολίες για τους πραγματικούς σκοπούς του Ισλάμ.
Αν αφήσουμε στην άκρη την Αμερική, όπου το θράσος των ισλαμιστών έφτασε στο σημείο να απαιτεί την ανέγερση τεμένους κοντά στο «σημείο μηδέν» (του σημείου των κατεστραμμένων δίδυμων πύργων) της επιθέσεως της 9ης Σεπτεμβρίου 2001 (γεγονός που προκάλεσε τεράστιες συζητήσεις), και κοιτάξουμε την Ευρώπη, η προφανής διαπίστωση είναι ότι τα τελευταία λίγα χρόνια η Ηπειρός μας έχει κατακλυσθεί από ισλαμικά τζαμιά.
Σύμφωνα με το Gatestone Institute, ο αριθμός των άτυπων και κανονικών τζαμιών στην Ευρώπη εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 6.000 (!), με τάση συνεχούς αυξήσεως, δεδομένου ότι ο μουσουλμανικός πληθυσμός της Ευρώπης αυξάνεται κατά 1.000.000 άτομα ετησίως (!), γεγονός που συνοδεύεται από συνεχή αιτήματα των μουσουλμάνων για όλο και μεγαλύτερα και πιο μεγαλοπρεπή τζαμιά, που θα είναι δηλωτικά και σαφή πολιτικά σύμβολα της ανερχόμενης παρουσίας του Ισλάμ στην Ευρώπη, επισκιάζοντας τις χριστιανικές εκκλησίες.
Στην Αγγλία, για παράδειγμα, τα μουσουλμανικά τεμένη ανέρχονται σε 1.600, στη Γαλλία σε 1.500 (περισσότερα από τα τζαμιά της Κωνσταντινουπόλεως), με προτροπή (το 2010) του Ιμάμη του κεντρικού τεμένους των Παρισίων για αύξησή τους στα 4.000 (!), ενώ η ανέγερση μεγάλων τεμενών (mega mosques) τείνει να λάβει μορφές επιδημίας σε όλες τις χώρες της Ευρώπης (σ.σ.: μια περιήγηση στο διαδίκτυο σχετικά με τα mega mosques και την επιβλητικότητα και το μέγεθός τους αρκεί για του λόγου το αληθές).
Με 4.000 πιστούς
Στη Γερμανία, ο αριθμός των τζαμιών -κατά κανόνα τεράστια και με μιναρέδες ύψους μέχρι και… 55 μέτρων (π.χ. το μέγα τέμενος της Κολωνίας, χωρητικότητας 4.000 πιστών, που ανεγείρει η Τουρκία μέσω της DITIB), ξεπερνά τα 3.000 (!), με τουλάχιστον 1.000 από αυτά να ελέγχονται από την προαναφερθείσα DITIB, ήτοι την Τουρκοϊσλαμική Ενωση Θρησκευτικών Υποθέσεων, παρακλάδι της Διευθύνσεως Θρησκευτικών Υποθέσεων (ΤΙΒ), η οποία υπέχει θέση Υπουργείου Θρησκευμάτων στην Τουρκία.
Η κατασκευή μεγάλων τεμενών εμφανίζει τεράστια άνοδο σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, όπως στην Αγγλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία (το μέγα τέμενος της Μασσαλίας θα έχει χωρητικότητα 7.000 πιστών!), τη Σουηδία (το μέγα-τέμενος της Στοκχόλμης, που τελικώς άνοιξε με μεγάλη καθυστέρηση λόγω των έντονων διαμαρτυριών του κατοίκων, θα έχει χωρητικότητα 2.000 πιστών), τη Δανία, την Πολωνία (το μέγα τέμενος της Βαρσοβίας με χωρητικότητα… 10.000 πιστών), την Ολλανδία, ενώ στο Βέλγιο δεκάδες χριστιανικών εκκλησιών που κλείνουν μετατρέπονται σε τζαμιά κ.ά. Στη δε Ισπανία, οι μουσουλμάνοι ζητούν να χρησιμοποιούν τον καθεδρικό ναό της Κόρντοβα (αρχικά ήταν τζαμί).
Μόνο Ελβετία, Ιταλία, Αυστρία αντιστάθηκαν
Εξαιρέσεις στην υποχωρητικότητα των κυβερνήσεων αποτέλεσαν η Ελβετία, η οποία, το 2009, με δημοψήφισμα (η πιο γνήσια έκφραση της λαϊκής βουλήσεως, την οποία ούτε να ακούσουν δεν θέλουν οι κατά δήλωσή τους «προοδευτικοί») απαγόρευσε την ανέγερση μιναρέδων, η Αυστρία, η νότια επαρχία της οποίας, η Carinthia, ψήφισε έναν νόμο το 2008 απαγορεύοντας τους μιναρέδες και την υποχρέωση τα τζαμιά να ταιριάζουν με το περιβάλλον και να μην αλλάζουν την εικόνα των χωριών και των πόλεων, και η Ιταλία. Η τελευταία εκδήλωσε το 2008 την πρόθεσή της να κλείσει ένα τέμενος στο Μιλάνο λόγω της ενοχλητικής διαχύσεως των πιστών στον περιβάλλοντα χώρο και εμποδίων που προκαλούσαν στους κατοίκους της περιοχής.
Την ίδια χρονιά στην Μπολόνια δεν έγινε δεκτή αίτηση για ανέγερση ενός νέου τεμένους με το αιτιολογικό της μη εκπληρώσεως ορισμένων προϋποθέσεων, συμπεριλαμβανομένης και της ασαφούς πηγής χρηματοδοτήσεως, ενώ τον Απρίλιο του 2010 οι Αρχές συνέλαβαν έναν Αιγύπτιο Ιμάμη του τεμένους Viale Jenner για συμμετοχή σε τρομοκρατικές ενέργειες.
Η περιοχή του Βοτανικού θα γίνει σύντομα ένα ανεξέλεγκτο γκέτο μουσουλμάνων
Στη Γερμανία, με πρωτοστατούντες πάντα τους Τούρκους, η κατάσταση ήταν χειρότερη. Τον Ιούνιο του 2013, το τζαμί Fatih (μέχρις εκεί έφτασε η χάρη του «Πορθητή») στην πόλη Wipperfuhr της βόρειας Ρηνανίας – Βεστφαλίας, το οποίο ανήκει στη γνωστή τουρκική ισλαμική οργάνωση Milli Gorus (του Ερμπακάν), προέβη στις πρώτες κλήσεις των πιστών από τα μεγάφωνα, προκαλώντας τις αντιδράσεις των κατοίκων. Σύμφωνα με πολίτη της περιοχής, το τζαμί ξεκίνησε χωρίς καμία αναφορά σε μουεζίνη. Αργότερα, ο μουεζίνης άρχισε να εμφανίζεται μόνο κάθε Παρασκευή, μετά πήγε στις τρεις φορές κάθε μέρα και τώρα είναι στις πέντε φορές την ημέρα.
Στα καθ’ ημάς; Η Ελλάδα έχει ήδη 300 τζαμιά στη Θράκη για ένα σύνολο 120.000 μουσουλμάνων, εκ των οποίων μόνο το ένα τρίτο είναι τουρκογενείς ή τουρκόφρονες. Ακόμη, διαθέτει περί τα 100 και πλέον ανεπίσημα τζαμιά (άτυποι χώροι προσευχής) και εκτός από το προσεχές άνοιγμα του περίφημου τεμένους στην Ιερά (κατά το παρελθόν) Οδό μας προέκυψε και η ευμενής, όπως ακούμε, αντιμετώπιση των τουρκικών αιτημάτων για το άνοιγμα και άλλων παλαιών οθωμανικών τζαμιών *, που φυσικά θα τα ανοίξουμε σε βάθος χρόνου, χωρίς κανένα αντάλλαγμα πάντα από την τουρκική πλευρά. Γιατί; Για να «αισθανθούμε ακόμη πιο Ελληνες» κατά τον Χρυσοχοΐδη (δεινόν να άρχεσαι από άσχετους, κατά παράφραση της αρχαίας ρήσεως) που, εκτός από το Μνημόνιο, δεν έχει διαβάσει τίποτε ούτε και έχει ασχοληθεί κατ’ ελάχιστον με το θέμα του Ισλάμ, που αποτελεί τη βασικότερη σήμερα απειλή για την παγκόσμια ασφάλεια.
Πρόβλεψη σύντομη λόγω χώρου: Σε σύντομο χρόνο, μετά το άνοιγμα του τεμένους, θα τεθούν τα αιτήματα για την κλήση των πιστών για προσευχή από κάποιον μουεζίνη, μέσω μεγαφώνων φυσικά. Ολόκληρη η περιοχή (Κωνσταντινουπόλεως κ.λπ.) θα εποικιστεί ταχύτατα από μουσουλμάνους, οι Ελληνες θα εγκαταλείψουν την περιοχή και όλος ο χώρος θα καταστεί ένα κανονικό γκέτο, όπως έγινε παντού όπου δημιουργήθηκε τέμενος.
Τα ανεπίσημα τζαμιά φυσικά δεν θα κλείσουν, και το επιχείρημα ότι καλύτερα να τους έχουμε κάπως όλους μαζί για να τους ελέγχουμε, παρά σε ανεπίσημα τζαμιά, είναι τουλάχιστον αστείο. Ανεξαιρέτως όλα τα τζαμιά στην Ευρώπη και στην Αμερική είναι τελείως εκτός ελέγχου και αποτελούν σημεία συναντήσεως και συντονισμού δράσεως κάθε λογής παράνομων ενεργειών.
* Υπολογίστε και ένα κουβετιανό-τουρκικό τζαμί στη Βουλιαγμένη.