Με πανηγυρική Θεία Λειτουργία εορτάσθηκαν στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων τα Χριστούγεννα.
Παρών στον Όρθο ήταν ο ηγέτης της Παλαιστίνης, Μαχμούτ Αμπάς.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Πατριαρχείου: «Το εσπέρας της Παραμονής των Χριστουγέννων, Τρίτης, 24ης Δεκεμβρίου/ 6ης Ιανουαρίου 2015 προς Τετάρτην, 25ην Δεκεμβρίου / 7ην Ιανουαρίου 2015, περί την 10.30 μ.μ. ώραν ήρξατο ο εορτασμός της κυριωνύμου ημέρας των Χριστουγέννων δι᾽ υποδοχής του Πατριαρχικού Επιτρόπου Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καπιτωλιάδος κ. Ησυχίου παρά την πύλην του Βαπτιστηρίου. Από ταύτης, η Αρχιερατική Συνοδεία ήλθεν εις τον κυρίως ναόν, ένθα ήρξατο ο Όρθρος της εορτής των Χριστουγέννων διά του Εξαψάλμου και λοιπών των του Όρθρου.
Τελουμένου του Όρθρου, προσελθών ο Μακαριώτατος εις το Ιερόν Βήμα, ενεδύθη, ως και οι Αρχιερείς και οι «λαβόντες καιρόν» ιερείς.
Άμα τη ενάρξει του Καθίσματος «Δεύτε ίδωμεν πιστοί, που εγεννήθη ο Χριστός», ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλος εξήλθε της Ωραίας Πύλης, έχων δεξιόθεν Αυτού τον Πρόεδρον της Παλαιστινιακής Αυτονομίας κ. Μαχμούδ Αμπάς- Αμπού Μάζεν, αριστερόθεν δε και τον Υπουργόν Εργασίας της Ιορδανίας και τον Έλληνα Πρόξενον εις Ιεροσόλυμα εξοχώτατον κ. Γεώργιον Ζαχαριουδάκην.
Εις τον Άγιον Τόπον τούτον, εν ω η Θεότης εφανερώθη τοις ανθρώποις σωματικώς, ανεγνώσθη η εκ του κατά Λουκάν Ευαγγελική Περικοπή της Γεννήσεως μετά τα Μεγαλυνάρια και τους Αναβαθμούς και ακολούθως ανεγνώσθη το Μήνυμα των Χριστουγέννων του Μακαριωτάτου Πατριάρχου Ιεροσολύμων κ.κ. Θεοφίλου υπό του Γέροντος Αρχιγραμματέως Αρχιεπισκόπου Κωνσταντίνης κ. Αριστάρχου ελληνιστί ως έπεται, ίδε ηλεκτρονικόν σύνδεσμον:
http://www.jp-newsgate.net/gr/2014/12/22/19407 και υπό του Πρεσβυτέρου π. Ήσσα Μούσλεχ, υπευθύνου των Αραβικών Μ.Μ.Ε. του Πατριαρχείου εις την Αραβικήν.
Μετά το Μήνυμα, των ψαλτών ψαλλόντων, έλαβε χώραν η υπό του Μακαριωτάτου και των Αρχιερέων προσκύνησις εις τον Αστέρα και την Φάτνην, ακολούθως δε έλαβε χώραν η έξοδος διά της κλίμακος της βορείου Πύλης του Σπηλαίου και η λιτανεία ανά την Βασιλικήν εσωτερικώς των κιόνων αυτής τρις, εν ω εψάλλοντο αι Καταβασίαι, «Χριστός γεννάται, δοξάσατε» και η Γέννησίς Σου Χριστέ ο Θεός ημών». Άμα τη συμπληρώσει του τρίτου κύκλου, ανεπέμφθη δέησις εις το μέσον της Βασιλικής και εσυνεχίσθη ο Όρθρος εις τον κυρίως Ναόν προ του εικονοστασίου.
Τού Όρθρου και της θ. Λειτουργίας προεξήρξεν η Α.Θ.Μ. ο Πατήρ ημών και Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλος, συλλειτουργούντων Αυτώ των Αρχιερέων του Πατριαρχείου, του Πατριαρχικού Επιτρόπου Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καπιτωλιάδος κ. Ησυχίου, των Σεβασμιωτάτων Αρχιεπισκόπων Γεράσων κ. Θεοφάνους, Αβήλων κ. Δωροθέου, Κωνσταντίνης κ. Αριστάρχου, Γέροντος Αρχιγραμματέως, Ιορδάνου κ. Θεοφυλάκτου, Πατριαρχικού Επιτρόπου εν Βηθλεέμ και Λύδδης κ. Δημητρίου, Γραμματέως της Αγίας και Ιεράς Συνόδου, Αγιοταφιτών Ιερομονάχων και πολλών ιερέων παρεπιδημούντων εκ των Ορθοδόξων χωρών Ελλάδος, Ρωσίας, Ρουμανίας, Μολδαβίας και Ουκρανίας, του Αρχιδιακόνου π. Ευλογίου, των διακόνων π. Διονυσίου, Μάρκου, Αναστασίου, ψαλλόντων ελληνιστί δεξιά μεν του Πρωτοψάλτου του Ναού της Αναστάσεως Αρχιμανδρίτου π. Αριστοβούλου, αριστερά δε αραβιστί της βυζαντινής χορωδίας υπό τον κ. Λώρενς Σαμούρ, μετέχοντος δε εν ευλαβεία και κατανύξει πολλού λαού εκ του ποιμνίου της Βηθλεέμ, της Μπετζάλλας και του Χωρίου των Ποιμένων και προσκυνητών εξ Ελλάδος, Ρουμανίας, Ρωσίας, Ουκρανίας και Μολδαβίας.
Πολλοί του λαού τούτου εκοινώνησαν των Αχράντων Μυστηρίων, πάντες δε λαμβάνοντες το Αντίδωρον, εξήλθον της Βασιλικής, ευχαριστούντες τον Θεόν διά την εμπειρίαν της θείας Λειτουργίας, ην εδωρήσατο αυτοίς ο Χριστός εις τον τόπον της κατά σάρκα Γεννήσεως Αυτού.
Την θείαν Λειτουργίαν ηκολούθησε αρτύσιμος ευφρόσυνος τράπεζα παρατεθείσα εις τον Μακαριώτατον και πολλούς άλλους υπό του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Ιορδάνου κ. Θεοφυλάκτου.
Μετά την τράπεζαν ταύτην, ήτις έδωσεν εις την πνευματικήν χαράν και την σωματικήν, ο Μακαριώτατος, οι Αγιοταφίται Πατέρες, ιερείς και λαός ανεχώρησαν διά την πόλιν αυτών εν πτώσει ραγδαίας βροχής και εν αναμονή της προβλεφθείσης υπό του μετεωρολογικού δελτίου πυκνής χιονοπτώσεως».







