Ιδιαίτερη σημασία δίνει το 2ο Γυμνάσιο Τυρνάβου στη βιωματική μέθοδο διδασκαλίας, αποκομίζοντας τα ευμενή σχόλια γονέων, αλλά και της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας.
Στο πλαίσιο αυτό κλήθηκε να μιλήσει στα παιδιά ο πατέρας Δαμασκηνός.
Αναλυτικότερα, έπειτα από πρόσκληση του σχολείου, ο Αρχιερατικός Επίτροπος Τυρνάβου Αρχιμανδρίτης π. Δαμασκηνός βρέθηκε στη σχολική αίθουσα, προκειμένου να ενημερώσει τους μαθητές για την ιστορία του ναού Παναγίας Φανερωμένης, που αποτελεί και τη Μητρόπολη του Τυρνάβου.
Με μεστό αφηγηματικό λόγο, ο πατέρας Δαμασκηνός κέρδισε αμέσως το ενδιαφέρον των γυμνασιοπαίδων, αναφερόμενος όχι μόνο στην ιστορία, αλλά και στην κοινωνική προσφορά του Ιερού Ναού της Παναγίας Φανερωμένης, αποδεικνύοντας ότι η θρησκευτική παράδοση μπορεί να συγκινήσει τους νέους ανθρώπους, εάν παρουσιασθεί με κατάλληλο τρόπο και με πραγματική πατρική αγάπη.
Το ενδιαφέρον, μάλιστα, των μαθητών υπήρξε τόσο μεγάλο, με «βροχή» ερωτήσεων, που, όπως ειπώθηκε από εκπαιδευτικούς, θα χρειαζόταν όχι μία ώρα, αλλά ένα τρίωρο για την ολοκλήρωση της συζήτησης και του διαλόγου που πυροδοτήθηκε από τη μικρή διάλεξη του Αρχιμανδρίτη Δαμασκηνού.
Ικανοποιημένος, μετά το τέλος του εγχειρήματος και ο φιλόλογος κ. Στέλιος Ροντούλης, που είχε και την ευθύνη της όλης προσπάθειας. Χαρακτηριστικά, ο κ. Ροντούλης τόνισε: «Ευχαριστούμε τον πατέρα Δαμασκηνό και την Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου, καθότι, στα πλαίσια της βιωματικής μεθόδου διδασκαλίας και γνώσης της τοπικής ιστορίας και παράδοσης, προσφέρθηκε σε μαθητές του 2ου Γυμνασίου Τυρνάβου, απλόχερα και με πατρική στοργή, ένας πραγματικός θησαυρός πληροφοριών σχετικών με την τοπική θρησκευτική πραγματικότητα, που με φυσικό και λιτό τρόπο σφυρηλατεί τον ακατάλυτο δεσμό της τυρναβίτικης κοινωνίας με την πορεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Επιπροσθέτως, πρέπει να ευχαριστήσω και τον Διευθυντή του Σχολείου, κ. Παύλο Σιαφαρίκα, που με άοκνες προσπάθειες υλοποιεί «το άνοιγμα» του σχολείου στην τοπική κοινωνία και στους θεσμούς της, με απώτερο στόχο την πληρέστερη κοινωνικοποίηση των μελών της μαθητικής κοινότητας του 2ου Γυμνασίου».